DROGOWE ABC CZYLI SPOSÓB DLA DZIECI NA NUDĘ W DOMU

Z powodu pandemii koronawirusa, kolejne tygodnie w domach przed nami. Tymczasem dzieci coraz bardziej się nudzą. Dozwolone krótkie spacery z rodzicami nie do końca wystarczają.

Warto więc wykorzystać ten czas w mądry sposób i wspólnie z misiem Cyrylem przypomnieć najmłodszym jak należy zachowywać się na drodze.


Zobacz także:

BEZPIECZEŃSTWO

ROZMAITOŚCI


 

Dzięki materiałom dostępnym online, już teraz można przekazać najmłodszym niezbędną wiedzę, którą za jakiś czas będą miały okazję wykorzystać w praktyce. W ramach drugiej edycji programu „Drogowe ABC”, organizowanego przez Circle K we współpracy z PCK, dostępne są zagadki, łamigłówki i kolorowanki, które pomogą maluchom poznać najważniejsze zasady bezpieczeństwa, dowiedzieć się co nieco o zasadach pierwszej pomocy oraz przypomnieć jak zachowywać się będąc uczestnikiem ruchu drogowego.

Program kierowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym a materiały dla nich dostępne są pod adresem www.drogoweabc.pl/Dla_przedszkolakow.zip .

– W ramach drugiej edycji programu edukacyjnego „Drogowe ABC” planujemy wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem dotrzeć do 25 tysięcy dzieci w wieku 3-6 lat, przekazując im wiedzę związaną z prawidłowym zachowaniem na drodze. Obecnie, dla bezpieczeństwa nas wszystkich, musimy pozostać w domach, w związku z tym przekazujemy w ręce rodziców materiały, które pozwolą im w ciekawy i angażujący sposób spędzić czas z dziećmi – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.

– Doceniamy działania firmy Circle K, z którą współpracujemy od lat, edukując dzieci w zakresie bezpieczeństwa na drodze i cieszymy się, że niezbędne do tej edukacji materiały są dostępne także teraz, gdy przedszkolaki pozostały w domach. Wolontariusze Polskiego Czerwonego Krzyża intensywnie pracują każdego dnia, pomagając w walce z koronawirusem. Dzięki dodatkowemu projektowi realizowanemu z Circle K dostarczymy 5000 paczek z produktami spożywczymi seniorom, którzy potrzebują szczególnej opieki w tym wyjątkowym czasie – mówi Małgorzata Szukała, kierownik działu promocji i pozyskiwania dochodów PCK.

Circle K w obliczu pandemii podjęła szereg działań, wspierających lokalne społeczności w radzeniu sobie z trudną sytuacją:
• materiały programu „Drogowe ABC” dostępne są online;
• na stacjach Circle K dostępna jest bezpłatna, aromatyczna kawa dla pracowników służb, dzielnie dbających o nasze bezpieczeństwo – Pogotowia, Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Straży Miejskiej i Straży Granicznej;
• dzięki wsparciu wolontariuszy PCK i zaangażowaniu pracowników stacji firma dostarczyła do domu najbardziej potrzebujących seniorów podstawowe produkty spożywcze (mleko, masło, chleb, sery, itp.), tym samym zachęcając do zwrócenia większej uwagi na osoby starsze, które mogą potrzebować sąsiedzkiej pomocy.