Jeden z najlepszych polskich drifterów, Paweł Trela, ujawnił swoje plany na sezon 2015 oraz projekt oklejenia samochodu. Tym razem postawił na czarno- złote kolory.
Kierowcę, który ma apetyt na tytuł mistrza cyklu Drift Masters Grand Prix, wspiera marka Castrol EDGE.
Zobacz relacje:
Motywem wiodącym projektu na sezon 2015 są znane już z ubiegłego roku elementy graficzne powiązane z nową linii olejów wzmocnionych tytanem – Castrol EDGE Titanium FST. W tym sezonie, obok zielonego trollowego koloru toxic green, urozmaicone one zostały metalizowaną, złotą folią. Na dachu samochodu pojawił się numer startowy 46, wybrany przez Pawła na cały sezon 2015. To nawiązanie do filmu „Szybki jak błyskawica” oraz numer startowy legendy wyścigów motocyklowych – Valentino Rossiego, co natychmiast zauważyli fani.
O 800-konnego Opla GT z silnikiem 2JZ podczas długiego sezonu 2015 zadbają produkty Castrol, podobnie jak o tylny most i skrzynię biegów (seria Syntrax).
Paweł Trela w sezonie 2015 postawił na starty we wspomnianym cyklu Drift Masters Grand Prix (DMGP). Zaplanowanych zostało 12 rund w 6 weekendów pomiędzy majem a październikiem, a sam kalendarz startów DMGP prezentuje się następująco:
* 1-3 maja: Radom, Tor Jastrząb (I i II runda DMGP);
* 29-31 maja: Poznań, Tor Poznań (III i IV runda DMGP);
* 19-21 czerwca: Płock, płyta Stadionu Wisły (V i VI runda DMGP);
* 14-16 sierpnia: Wałbrzych, Galeria Victoria (VII i VIII runda DMGP);
* 4-6 września: Poznań, parking Inea Stadion (IX i X runda DMGP);
* 9-11 października: Toruń, płyta MotoAreny (XI i XII runda DMGP).
W każdy weekend rozegrane zostaną więc nie jedna, jak do tej pory, ale dwie rundy cyklu. To nowość, która ma zaostrzyć walkę o końcowe zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Kolejną nowinką będą również telewizyjne relacje na żywo. Wydarzenia ze wszystkich 12 rund relacjonować będą na żywo NC+ i nSport+. Oprócz startów w Polsce Trela planuje kilka startów poza granicami naszego kraju.
– Jeśli auto będzie spisywać się bez zarzutu i dzielnie zniesie rywalizację w DMGP postaramy się wziąć udział w kilku rundach za granicą. Rozważamy starty na Łotwie, Węgrzech, Litwie. Wszystko będzie zależeć jednak od kondycji naszej i samochodu. Priorytetem jest cykl DMGP – komentuje Paweł Trela.
Opel GT „MayBug”– tradycyjnie już – przeszedł zimą gruntowny przegląd. Trela wraz z zaufanym zespołem przeprowadził kosmetyczne zmiany i ulepszenia. Przebudowane zostało zawieszenie, do dyspozycji będą większe hamulce.
– Przez sezon 2014 udało się nam znaleźć idealne ustawienia. Teraz tylko je dopracowaliśmy. Poprawiliśmy zawieszenie i hamulce. Moc będzie oscylowała w granicach 800 KM, a moment obrotowy – 950 Nm. Największą zmianę kibice zobaczą od razu – wreszcie MayBug stał się posiadaczem długo wyczekiwanego skrzydła – kończy przedsezonowe zapowiedzi Trela.
Paweł Trela to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i utytułowanych polskich drifterów. Ma na koncie m.in. tytuł Mistrza Polski w 2011 roku czy triumf w zawodach JDM AllStars na Wembley w 2010 r. Zanim zajął się driftingiem startował w rajdach samochodowych. Od 2012 roku wspiera go marka Castrol EDGE.