Podczas styczniowego salonu samochodowego NAIAS 2018 w Detroit zadebiutował nowy Jeep Cherokee 2019, terenowy SUV klasy średniej z zaawansowanym technologicznie 2-litrowym, 4-cylindrowym silnikiem benzynowym z bezpośrednim wtryskiem.
Nowa odsłona auta oferuje większy komfort i wygodę we wnętrzu samochodu, zapewniając codzienną funkcjonalność, osiągi i jakość prowadzenia.
Zobacz także:
Użytkownicy mają zapewnione niezależne zawieszenie przednie i tylne, wybór trzech różnych silników zestawionych z udoskonaloną, dziewięciostopniową skrzynią biegów oraz ponad 80 systemów bezpieczeństwa.
Nowy Jeep Cherokee 2019 zostanie wprowadzony na rynek europejski w drugiej połowie 2018 roku. Szczegółowa specyfikacja produktu dla samochodów sprzedawanych w Europie będzie dostępna przed datą wprowadzenia na rynek.
Całkowicie odnowiony wygląd obejmuje zmiany charakterystycznych elementów, takich jak: pas przedni, maska silnika, reflektory LED, światła do jazdy dziennej oraz światła przeciwmgielne. Unowocześnione wnętrze nowego Jeepa nabrało świeżości i elegancji, dzięki chromowanym, satynowym oraz czarnym błyszczącym akcentom.
Nowy samochód wyposażony został w najnowsze systemy Uconnect, zapewniające płynną komunikację, rozrywkę i nawigację. Do wyboru są dwa ekrany 7,0 lub 8,4 cala, oferujące nawigowanie typu „pinch” oraz możliwość powiększania.
Całkowicie nowy, benzynowy 2-litrowy, 4-cylindrowy, rzędowy silnik turbo z bezpośrednim wtryskiem oraz funkcją stop- start (ESS) dołącza do dostępnych w gamie Cherokee 3,2-litrowego silnika Pentastar V-6 oraz 2,4-litrowego silnika PZEV Multiair2 Tigershark I-4. Wszystkie wersje silnikowe są zestawione z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów.
Pokazywany na targach motoryzacyjnych North American International Auto Show w Detroit Jeep Cherokee 2019 może poszczycić się możliwością wyboru spośród trzech innowacyjnych systemów napędu 4×4: Jeep Active Drive I, Active Drive II i Active Drive Lock, które są udoskonaleniem niezrównanego napędu na cztery koła zdolnego sprostać każdym warunkom pogodowym.
Jeep Cherokee utrzymuje możliwość odłączenia tylnej osi, gdy nie jest niezbędne utrzymanie właściwości 4×4, pozwalając w ten sposób oszczędzać energię i zużycie paliwa.