DETROIT 2014: ŚWIATOWA PREMIERA PORSCHE 911 TARGA

P 1_Targa

Podczas salonu samochodowego North American International Auto Show (NAIAS) odbędzie się światowa premiera nowego Porsche 911 Targa. Debiut przewidziany jest 13 stycznia podczas konferencji prasowej, transmitowanej w internecie.

Dzięki wyjątkowemu połączeniu designu Porsche z dawnych lat i innowacyjnych rozwiązań technicznych powstał nowoczesny klasyk. Zużycie paliwa nowego 911 Targa w cyklu miejskim wynosi 11,8 – 13,9 l/100 km, w cyklu pozamiejskim 6,9 – 7,7 l/100 km, w cyklu mieszanym 8,7 – 10,0 l/100 km, a emisja CO2 204 – 237 g/km.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE


To nie jedyne ważne wydarzenie podczas targów motoryzacyjnych w Detroit dla niemieckiej marki. Interesujący design i wyszukane wyposażenie odgrywają kluczową rolę w drugiej już światowej premierze Porsche – Cayenne Platinum Edition. Ta specjalna edycja Cayenne posiada sześciocylindrowy silnik i oferuje wiele opcji wyposażenia dodatkowego w standardzie. Pośród licznych wyróżniających je cech znajdują się m.in. detale nadwozia w kolorze Platinum Silver Metallic.

P 2_Targa

Auto zużywa w cyklu miejskim 8,4 – 13,2 l/100 km, w cyklu pozamiejskim 6,5 – 8,0 l/100 km, w cyklu mieszanym 7,2 – 9,9 l/100 km paliwa, a emisja CO2 wynosi 189 – 236 g/km.

Porsche nadal podąża drogą sukcesu w USA i wprowadza kolejne modele na swoim największym rynku. W 2013 r. po raz pierwszy w historii Porsche sprzedało tam ponad 40 tys. samochodów, a dokładnie 42 323 sztuki, co stanowi wzrost sprzedaży o 21 proc. w porównaniu z rokiem 2012. Sportowa ikona – model 911 – został sprzedany w ponad 10 tys. egzemplarzy, co oznacza wzrost sprzedaży o 22 proc. w porównaniu z rokiem 2012. Również Cayenne odniósł sukces – wzrost sprzedaży o 19 proc. (18 507 sztuk).

Porsche Targa