Dębica jest 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji. W ogólnej klasyfikacji, marka Dębica awansowała na 107. miejsce wobec 126., które przypadło jej w 2011 roku.
Oznacza to wzrost wartości marki o 24 proc. – wynika z opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” IX rankingu najcenniejszych polskich marek.
Dębica zajęła także 22. pozycję pod względem świadomości marki. Oznacza to, że Dębica jest bardzo dobrze znana wśród Polaków, budzi zaufanie i pełni istotną rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Jednocześnie Dębica zdobyła 8. miejsce pod względem wskaźnika referencji, który określa odsetek gotowości użytkowników marki do polecenia jej innym.
– Wysoka pozycja marki Dębica w rankingu ‘Rzeczpospolitej’, obecność w gronie pięćdziesięciu najsilniejszych polskich marek 2012 roku, świadczy o pozytywnej ocenie, jaką kierowcy wystawili naszym oponom. Oferujemy im nowoczesne produkty, w których stosujemy innowacyjne technologie naszego strategicznego inwestora, koncernu Goodyear. Dzięki temu, polscy kierowcy wybierając opony Dębica mogą czuć się bezpiecznie nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych – powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
W zestawieniu marek „Rzeczpospolitej” ocenie poddano 330 najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość to ponad 57 mld zł. W rankingu 194 marek zyskało na wartości, w tym marka Dębica, ale jednocześnie aż 115 marek straciło.
Firma Oponiarska Dębica S.A. została w minionym roku znalazła się w elitarnym „Rankingu 100 Najcenniejszych Firm Newsweeka”, w którym zajęła trzecią pozycję wśród przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej. Spółka została wyróżniona także w rankingu „Filarów Polskiej Gospodarki”, przygotowanym przez dziennik „Puls Biznesu” oraz agencję badania opinii TNS Pentor.
Z kolei, według rankingu największych eksporterów – przygotowanego przez „Rzeczpospolitą” – Spółka należy do grona 30-stu największych polskich eksporterów. O rosnącej pozycji przedsiębiorstwa w skali całego kraju świadczą także wnioski z analizy rankingu „Lista 500” również dziennika „Rzeczpospolita”, w którym T.C. Dębica S.A. zajęła 37. lokatę pod względem udziału eksportu w całości sprzedaży.
Fot.: debica.com.pl
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.