Opony marki Dębica otrzymały najwyższą liczbę wskazań w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich „Dobry Produkt 2012”. To kolejne wyróżnienie dla producenta otrzymane w ubiegłym roku.
Respondenci odpowiadali na pytania: które marki produktów uważają za najlepsze, godne zaufania w danej kategorii, które marki określają dobre jakościowo produkty. Badanie zrealizowano na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI).
– Bardzo mnie cieszy, że marka Dębica uzyskała najwyższą ocenę wśród polskich konsumentów. Świadczy to o dużym zaufaniu użytkowników do opon wytwarzanych przez Dębicę. Kierowcy dali wyraz temu, że doceniają nasze zaangażowanie w produkcję opon spełniających coraz wyższe wymagania zarówno w zakresie osiągów, jak i bezpieczeństwa – powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Marka Dębica jest także, według opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” IX rankingu najcenniejszych polskich marek, 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji. W minionym roku znalazła się również w elitarnym „Rankingu 100 Najcenniejszych Firm Newsweeka”, w którym zajęła trzecią pozycję wśród przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej.
Spółka została wyróżniona także w rankingu „Filarów Polskiej Gospodarki”, przygotowanym przez dziennik „Puls Biznesu” oraz agencję badania opinii TNS Pentor. Ranking jest pierwszym w Polsce katalogiem dużych przedsiębiorstw, odgrywających czołową rolę w poszczególnych województwach, a finalistów wskazały lokalne samorządy.
Z kolei, według rankingu przygotowanego przez „Rzeczpospolitą” – Spółka należy do grona 30-stu największych polskich eksporterów. O rosnącej pozycji przedsiębiorstwa w skali całego kraju świadczą także wnioski z analizy rankingu „Lista 500” również dziennika „Rzeczpospolita”, w którym T.C. Dębica S.A. zajęła 37. lokatę pod względem udziału eksportu w całości sprzedaży.
Od 1995 roku inwestorem strategicznym w Spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.