DEALER OF THE YEAR: RENAULT NAGRADZA SWOICH PARTNERÓW

rena-deal1

Podczas ceremonii wręczenia nagród „Dealer Of The Year” (DOTY), Thierry Koskas, dyrektor handlowy Grupy Renault, nagrodził najlepszych dealerów marki.

W 2015 roku w tej rywalizacji wzięło udział ponad 2500 dealerów z trzydziestu pięciu krajów. 102 ze 105 laureatów przyjechało do Paryża, aby odebrać nagrodę.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

105 laureatów DOTY 2015 zostało wybranych spośród wszystkich konkurentów na podstawie czterech kryteriów:
– wielkości sprzedaży nowych pojazdów, części zamiennych, akcesoriów i umów na świadczenie usług;
– rentowności koncesji;
– jakości usług świadczonych klientom;
– zgodności ze standardami marki.

Wśród nagrodzonych jest dwóch polskich Partnerów Grupy Renault: firma Auto-Zięba z Katowic i Vip Car z Opola.

Wręczenie nagród odbyło się w Technocentre Renault, położonym w regionie paryskim. Thierry Koskas, dyrektor handlowy Grupy Renault pokreślił zaangażowanie, efektywność i profesjonalizm dealerów różnych marek Grupy. Mówił również o ich roli w przekazywaniu klientowi wartości marek, produktów i usług Grupy. Sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu zadowolenia i pozyskaniu lojalności klientów.

W edycji 2015 po raz pierwszy nagrodzono pięciu najbardziej zaangażowanych dealerów w dziedzinie „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu” (CSR). Trzech z nich otrzymało również nagrodę za wyniki handlowe. Pięciu dealerów, którzy uzyskali najlepsze wyniki sprzedaży samochodów elektrycznych, otrzymało nagrody „E.V. Awards”.

Grupa Renault, posiadająca sieć 12 tys. koncesji na pięciu kontynentach, stawia sobie za cel zapewnienie zadowolenia klienta zarówno przy zakupie samochodu, jak i w ramach serwisu posprzedażnego. Renault angażuje wszystkie siły, aby klienci byli zadowoleni w trakcie całego procesu obsługi, biorąc pod uwagę ich różnorodność i oczekiwania.

Podstawowe znaczenie ma tu 7 kluczowych momentów prawdy, które składają się na wysoką jakość obsługi i pozwalają na utrzymanie doskonałych relacji z klientami. Aby uplasować się w pierwszej trójce producentów pod względem satysfakcji klientów na swoich głównych rynkach, Renault przyspiesza wdrażanie programu C@RE2.0.

– Obecnie Grupa Renault dysponuje odnowioną i poszerzoną gamą pojazdów. Sieć dystrybucji jest pierwszym ambasadorem naszej marki oraz naszych samochodów. Wiem, że mogę liczyć na profesjonalizm i jakość usług jej pracowników, aby pokazać naszym klientom wszystkie zalety tych wspaniałych produktów – powiedział Thierry Koskas, dyrektor handlowy Grupy Renault.