Firma DAF dostarcza różne konfiguracje osi w pojazdach z serii CF Euro 6 z silnikiem PACCAR PX-7 w wersji z trzema osiami.
Pozwala to połączyć większą ładowność z wydajnością i lekkością sześciocylindrowego motoru o pojemności 6,7 litra.
Zobacz także:
Oferta pojazdów serii CF z silnikiem PACCAR PX-7 obejmuje teraz także model z osią wleczoną, umieszczoną za tylną osią napędową 13 t, o nośności 7,5 t z kołami montowanymi pojedynczo (FAR). Pozwala to na zwiększenie dopuszczalnej masy całkowitej do 32 t i ładowności do prawie 19 t. Udostępniono również wersje do ciężkich zastosowań wyposażone w oś wleczoną z kołami montowanymi bliźniaczo (FAS).
Nowe modele z tylną osią wleczoną spisują się doskonale w wymagających zastosowaniach, takich jak regionalna i miejska dystrybucja produktów spożywczych, materiałów budowlanych, produktów chłodzonych i żywego inwentarza.
Maksymalna zwrotność
Pojazdy z serii CF z silnikiem PACCAR PX-7 teraz mogą również być wyposażone w kierowaną oś wleczoną (7,5 t) – FAN, aby zapewnić większą ładowność połączoną z maksymalną zwrotnością. Ta wersja spisuje się doskonale w przypadku pojazdów, które muszą manewrować na niewielkiej przestrzeni.
Wszystkie nowe modele z tylną osią wleczoną są dostępne z kabinami Day Cab, Sleeper Cab i Space Cab.
Silnik PACCAR PX-7
Nowe modele są wyposażone w sześciocylindrowy silnik PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l i mocy 208 kW/283 KM lub 231 kW/314 KM. Manualna skrzynia biegów z dziewięcioma przełożeniami stanowi wyposażenie standardowe, a zautomatyzowana 12-biegowa skrzynia biegów AS Tronic jest dostępna za dodatkową opłatą.
Trzyosiowe modele CF do jeszcze cięższego transportu są oczywiście nadal dostępne w połączeniu z silnikiem PACCAR MX-11 o pojemności 10,8 l i PACCAR MX-13 o pojemności 12,9 l. Nowe modele wyposażone w silnik PX-7, których produkcja rozpocznie się na początku listopada, można zamawiać już teraz.