W nieco ponad 10 lat liczba klientów, których urzekła Dacia, przekroczyła 3 500 000 w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego.
Jubileuszowy egzemplarz marki to Sandero Stepway zakupiony przez klientkę z Wielkiej Brytanii.
Zobacz także:
Kluczyki pojazdu zostały przekazane Jody Panov przez Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, w salonie marki Dacia w Mill Lane (na przedmieściach Londynu).
Dwa lata po całkowitym odnowieniu gamy modeli marka Dacia kontynuuje swój rozwój. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedaż marki Dacia wzrosła o 10,1 proc. i wyniosła 290 024 pojazdy.
W Europie sprzedaż wzrosła o 5,5 proc. w pierwszym półroczu do liczby 205 436 sztuk.
We Francji Dacia nadal zajmuje silną 5 pozycję na rynku samochodów osobowych z 5,3 proc. udziałów w rynku oraz 4 miejsce w zakresie sprzedaży skierowanej do klientów indywidualnych.
Na polskim rynku samochodów osobowych Dacia zamyka pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych marek samochodowych.