Renault Polska udostępniło do niecodziennych testów Dacię Duster, w najnowszej serii limitowanej Aventure, blogerom z Make Life Harder. Wybiorą się oni w podróż po krajach południowo- wschodniej Europy.
Trasa prowadzi przez Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Albanię, Grecję, Turcję, Ukrainę i Mołdawię. Przez dwa miesiące przemierzą 7000 km szlakami oddalonymi od największych turystycznych atrakcji.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Make Life Harder to popularny satyryczny blog lifestyle’owy, koncentrujący się wokół złożonej problematyki mody, urody oraz takich zagadnień społecznych, jak religia, polityka itp. Jego autorzy nie pokazują twarzy, a raczej ją zasłaniają. Autorzy blogu pasują do wizerunku marki Dacia, która została stworzona dla ludzi potrzebujących samochodu, niebędącego podkreśleniem ich statusu.
Dacia stała się fenomenem społecznym, przyczyniając się do powstania nowego stylu konsumpcji na rynku samochodowym określanego jako Dacia attitude − dobrej jakości samochody po przystępnej cenie. W ciągu zaledwie 8 lat stała się marką, która podbiła rynki wielu krajów. Model Duster wprowadzony w kwietniu 2010 roku, jest najlepiej sprzedającym się modelem Dacii w Polsce.
Projekt Dacia Eurotrip został przygotowany przez agencję Digital Wonderland.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.