Nowa Dacia Duster, która już w momencie wejścia na rynek zdobył uznanie użytkowników, została zaprojektowany, przetestowana i wyprodukowana w Rumunii.
Od 50 lat pracownicy marki przyczyniają się do sukcesu i budują firmę przyszłości dzięki swoim umiejętnościom, zaangażowaniu i pracy zespołowej.
Zobacz także:
To dzięki ich pasji samochody Dacia są atrakcyjne, wysokiej jakości i oferowane w przystępnej cenie. Obecnie gama stworzona i produkowana w Rumunii jest filarem strategicznego planu Grupy Renault „Drive the Future”.
DO 2022 ROKU ― PONAD 2 MILIONY SPRZEDANYCH AUT
Niezawodne, nowoczesne i niedrogie samochody to główna idea programu Global Access Grupy Renault. Program, zainicjowany w 2004 roku wraz z modelem Logan, przełamuje kanony przemysłu motoryzacyjnego i proponuje nowe podejście do projektowania samochodów.
W ciągu ostatnich 15 lat Grupa Renault zgromadziła unikatowe know- how, wzbogacone wprowadzeniem na rynek rosyjski modelu Kaptur oraz modelu Kwid na rynek indyjski i południowoamerykański. Program Global Access jest filarem strategii globalnego rozwoju Grupy, która zakłada dalszy rozwój gamy pojazdów oraz docelową roczną sprzedaż na poziomie dwóch milionów pojazdów do 2022 roku.
Dacia w liczbach
– marka obecna na 44 rynkach;
– 5 milionów samochodów sprzedanych od 2004 roku;
– prawie 5 milionów fanów na Facebooku;
– Sandero liderem na rynku klientów indywidualnych w Europie w 2017 roku.