Dacia Duster po raz drugi z rzędu otrzymała tytuł Dobry Produkt przyznawany na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich organizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Tegoroczne wyróżnienie Duster otrzymał w kategorii Samochody Osobowe – SUV-y.
Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich Dobry Produkt 2011, na podstawie którego wyłoniono laureatów, zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadu telefonicznego. Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii, godne zaufania, które określają jako dobre jakościowo produkty.
Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymały tytuł Dobry Produkt 2011. Dacia Duster zdobyła wyróżnienie w kategorii Samochody Osobowe – SUV-y. W ubiegłym roku, zaledwie kilka miesięcy po wprowadzaniu do sprzedaży, Duster otrzymał tytuł Dobry Produkt za rok 2010 w kategorii Samochody Osobowe – Segment C.
Duster to szósty model z gamy Dacia. W Polsce zadebiutował w kwietniu 2010 r. Charakteryzuje go przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek ceny do ilości miejsca, ale również: własności terenowe, niskie zużycie paliwa, niskie koszty eksploatacji oraz niezawodność. Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Duster, Ambiance oraz Laureate i w trzech wersjach silnikowych: 1.6 16V 105 dla Dacii Duster 4×2 i 4×4, 1.5 dCi 110 dla Dacii Duster 4×2 i 4×4 oraz 1.5 dCi 90 dla Dacii Duster 4×2.
Od momentu wprowadzenia na polski rynek Duster cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, do chwili obecnej sprzedano ponad 5000 sztuk tego modelu. Największym zainteresowaniem cieszy się najlepiej wyposażona wersja − Laureate.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.