CUPRA od początku istnienia angażuje się w ekstremalne wyzwania. Nowa marka dołączyła właśnie do grona sponsorów włoskiego zespołu Ducati w mistrzostwach świata FIM MotoGP.
Motocyklowy team tworzą: trzykrotny mistrz globu Hiszpan Jorge Lorenzo oraz Włoch Andrea Dovizioso, który obecnie jest liderem wyścigowej klasyfikacji.
Zobacz także:
Współpraca obu marek obejmuje wspólne działania marketingowe, w tym branding producenta aut na motocyklach i odzieży zawodników. Jorge Lorenzo i Andrea Dovizioso są także ambasadorami SEAT-a i modelu Leon CUPRA.
– Cieszymy się, że jesteśmy częścią zespołu dzielącego z nami pasję do sportowej rywalizacji. Połączenie Ducati oraz ducha CUPRY doskonale wpisuje się w emocje związane z mistrzostwami świata MotoGP. Cieszymy się, że z włoską marką możemy dzielić nasze wartości: zamiłowanie do designu, nonkonformizm oraz zobowiązanie do rozwoju w duchu innowacji i nowych technologii – podkreśla Antonino Labate, Dyrektor ds. strategii, rozwoju i działalności marki CUPRA.
– Z przyjemnością już drugi rok z rzędu kontynuujemy naszą współpracę z hiszpańskim producentem samochodów, tym razem pod nową sportową marką CUPRA. Obaj nasi motocykliści z zespołu Ducati, Andrea Dovizioso i Jorge Lorenzo, będą nadal reprezentować nasze partnerstwo, pełniąc rolę ambasadorów CUPRY zarówno na torze, jak i poza nim – dodaje Paolo Ciabatti, Dyrektor sportowy Ducati Corse.
Tegoroczne mistrzostwa świata MotoGP wystartowały 18 marca w Katarze, a ich zakończenie zaplanowano na 18 listopada w Walencji. Kalendarz obejmuje 19 wyścigów, czyli o jeden więcej niż w zeszłym roku – nowością jest GP Tajlandii w Buriramie. Grand Prix odbywają się w 15 różnych krajach na pięciu kontynentach, a śledzą je ponad 2 miliony widzów na całym świecie.