Sześć lat od debiutu marki na rynku, CUPRA zdobywa coraz większe uznanie w świecie motoryzacji i wśród jego użytkowników.
Świadczą o tym m.in. rekordowe wyniki sprzedażowe. W zeszłym roku firma osiągnęła wynik 230 700 dostaw. To wzrost o 50,9% w porównaniu do 2022 roku (152 900).
Zobacz relacje:
PEUGEOT: WYNIKI SPRZEDAŻY MARKI W POLSCE W LUTYM 2024 ROKU
Zgodnie z danymi pochodzącymi z kwartalnego raportu PZPM i KPMG pt. “Branża motoryzacyjna. Edycja Q1/2024“, producent z Barcelony w przeciągu czterech kwartałów zeszłego roku osiągnął jeden z największych wzrostów nowych rejestracji w segmencie premium + w Polsce. Marka zanotowała wzrost o 186% względem 2022 r. (8 780 zarejestrowanych pojazdów). Z kolei model CUPRA Formentor uplasował się w pierwszej szóstce rejestracji nowych samochodów w kategorii średnich SUV-ów i crossoverów. Zarejestrowano 6 710 nowych samochodów, tym samym zanotowano rekordowy, 2-5 krotny wzrost rok do roku.
To znaczący sukces na polskim rynku motoryzacyjnym, dzięki któremu CUPRA umacnia swoją pozycję wśród z najszybciej rosnących marek zarówno w naszym kraju, jak i na świecie. W zeszłym roku w Polsce dostarczono 9 200 pojazdów, co oznacza wzrost o 197,6% względem 2022 r.
Barceloński producent został również dostrzeżony przez użytkowników wyszukiwarki OTOMOTO. W raporcie “Internetowy Samochód Roku 2023“, model CUPRA Formentor zajął pierwsze miejsce w TOP 10 wyświetleń modeli nowych samochodów osobowych. Świadczy to o ogromnym zainteresowaniu i atrakcyjności tego auta wśród polskich konsumentów.
Z radością obserwujemy, jak nasze działania w dostarczaniu wysokiej jakości, dynamicznych i nietuzinkowych samochodów przekładają się na konkretne wyniki. Szczególnie dotyczy to modelu Formentor, który zdobył serca polskich kierowców. Cieszymy się, że nasze starania mają swoje odzwierciedlenie w istotnych, branżowych raportach. Sukces CUPRY jest efektem połączenia pasji do motoryzacji, zaawansowanej technologii oraz dbałości o każdy szczegół na ścieżce zakupowej. Nie zwalniamy tempa i kontynuujemy naszą misję oferowania wyjątkowych samochodów z hiszpańskim rodowodem – podsumowuje Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.