Wnętrze modelu CUPRA DarkRebel to czysta prowokacja, rzucająca wyzwanie dotychczasowym wyobrażeniom o samochodach przyszłości.
Dzięki modelowi DarkRebel, CUPRA przekracza kolejne granice. Pojazd ten ucieleśnia pasję do budowania marki, która ma odwagę stawiać trudne pytania o to, jak będą projektowane samochody w przyszłości. Nadwozie tego pojazdu to jeżdżąca prowokacja, której przedłużeniem jest wnętrze mające jedno zadanie: rozpalać emocje.
Zobacz relacje:
TOYOTA: WARTOŚĆ REZYDUALNA COROLLI PO 3 LATACH NAWET 71%
Światło jako materiał
Jednym z najważniejszych aspektów wnętrza CUPRY DarkRebel jest właśnie światło – to ono ożywia każdy wykorzystany materiał.
Zaprojektowaliśmy płynną i ciągłą powierzchnię przypominającą skórę, by stanowiła idealne płótno dla efektów świetlnych zacierając granice między światem fizycznym, a wirtualnym – wyjaśnia Francesca Sangalli, szefowa Działu Barw, Kroju i Strategii marki CUPRA.
Na potrzeby tego modelu opracowano trzy oryginalne „środowiska”, które reprezentują rzeczywistość CUPRY: Exponential Square, Cube i Infinite. Integrując grywalizację, użytkownicy nie tylko prowadzą samochody. Rosnące zaangażowanie pozwala im na budowanie coraz głębszej więzi ze społecznością CUPRA Tribe.
Środowiskami steruje się z poziomu kierownicy i przeobrażają one cały samochód – od nadwozia, przez wnętrze, aż po oświetlenie, dźwięk i ekskluzywne funkcje przygotowane dla każdego wariantu – mówi Jaume Sala, dyrektor ds. projektowania UX/UI w CUPRA.
Koncentracja na autentyczności
DarkRebel wzmacnia strategię marki by koncentrować się na autentycznych doznaniach, wykorzystując projektowanie parametryczne.
Fotele kubełkowe Supersport stworzono wykorzystując trójwymiarową, dzierganą tapicerkę. Jej barwa zmienia się z ciemnoniebieskiej w połyskującą, odblaskową magentę i fiolet, w zależności od perspektywy i oświetlenia, wykorzystując światło jako materiał i element designu – dodaje Sangalli.
Holistyczne doświadczenie
Przenikanie się technologii cyfrowych i rozwiązań technologicznych jest jednym z najważniejszych elementów ewolucji barcelońskiej marki w zakresie wykorzystania materiałów.
Po raz pierwszy połączyliśmy krystalicznie czysty, przezroczysty materiał z miedzianymi wstawkami, czyli flagowym kolorem marki. Wykorzystując środowiska Exponential Square, Cube oraz Infinite, kolory wnętrza ulegają zmianie, sprawiając, że materiał rozświetla się i ożywa, tworząc magiczne, holistyczne doświadczenie – podsumowuje Sangalli.