CUPRA: DARKREBEL – WNĘTRZE KTÓRE ROZPALA EMOCJE

Wnętrze modelu CUPRA DarkRebel to czysta prowokacja, rzucająca wyzwanie dotychczasowym wyobrażeniom o samochodach przyszłości.

Dzięki modelowi DarkRebel, CUPRA przekracza kolejne granice. Pojazd ten ucieleśnia pasję do budowania marki, która ma odwagę stawiać trudne pytania o to, jak będą projektowane samochody w przyszłości. Nadwozie tego pojazdu to jeżdżąca prowokacja, której przedłużeniem jest wnętrze mające jedno zadanie: rozpalać emocje.


Zobacz relacje:

TOYOTA: WARTOŚĆ REZYDUALNA COROLLI PO 3 LATACH NAWET 71%
 

ROZMAITOŚCI


 

Światło jako materiał

Jednym z najważniejszych aspektów wnętrza CUPRY DarkRebel jest właśnie światło – to ono ożywia każdy wykorzystany materiał.

Zaprojektowaliśmy płynną i ciągłą powierzchnię przypominającą skórę, by stanowiła idealne płótno dla efektów świetlnych zacierając granice między światem fizycznym, a wirtualnym – wyjaśnia Francesca Sangalli, szefowa Działu Barw, Kroju i Strategii marki CUPRA.

Na potrzeby tego modelu opracowano trzy oryginalne „środowiska”, które reprezentują rzeczywistość CUPRY: Exponential Square, Cube i Infinite. Integrując grywalizację, użytkownicy nie tylko prowadzą samochody. Rosnące zaangażowanie pozwala im na budowanie coraz głębszej więzi ze społecznością CUPRA Tribe.

Środowiskami steruje się z poziomu kierownicy i przeobrażają one cały samochód – od nadwozia, przez wnętrze, aż po oświetlenie, dźwięk i ekskluzywne funkcje przygotowane dla każdego wariantu – mówi Jaume Sala, dyrektor ds. projektowania UX/UI w CUPRA.

Koncentracja na autentyczności

DarkRebel wzmacnia strategię marki by koncentrować się na autentycznych doznaniach, wykorzystując projektowanie parametryczne.

Fotele kubełkowe Supersport stworzono wykorzystując trójwymiarową, dzierganą tapicerkę. Jej barwa zmienia się z ciemnoniebieskiej w połyskującą, odblaskową magentę i fiolet, w zależności od perspektywy i oświetlenia, wykorzystując światło jako materiał i element designu – dodaje Sangalli.

Holistyczne doświadczenie

Przenikanie się technologii cyfrowych i rozwiązań technologicznych jest jednym z najważniejszych elementów ewolucji barcelońskiej marki w zakresie wykorzystania materiałów.

Po raz pierwszy połączyliśmy krystalicznie czysty, przezroczysty materiał z miedzianymi wstawkami, czyli flagowym kolorem marki. Wykorzystując środowiska Exponential Square, Cube oraz Infinite, kolory wnętrza ulegają zmianie, sprawiając, że materiał rozświetla się i ożywa, tworząc magiczne, holistyczne doświadczenie – podsumowuje Sangalli.