Choć swoją premierę miała 5 lat temu, CUPRA Ateca do dziś cieszy się popularnością wśród polskich kierowców.
Model ten był pierwszym sprzedanym w Polsce samochodem hiszpańskiej marki.
Spalanie, prędkość maksymalna czy pojemność bagażnika – na te aspekty przede wszystkim zwracają uwagę klienci, którzy stoją przed wyborem nowego samochodu. Coraz częściej jednak ważnym czynnikiem staje się również komfort podróżowania: wygodne fotele, przestronne wnętrze i łatwy dostęp do najważniejszych informacji – wszystkie te warunki spełnia CUPRA Ateca.
Zobacz także:
CUPRA: CORAZ WIĘCEJ FLOT STAWIA NA POJAZDY ELEKTRYCZNE
Design z pazurem
Pierwszy model hiszpańskiej marki łączy w sobie odwagę, wyzwanie, mocne linie i sportową drapieżność. CUPRA Ateca wyróżnia się 19-calowymi felgami aluminiowymi w miedzianym kolorze, które kontrastują z nadwoziem. Z kolei na wyprofilowanej masce umieszczono reflektory LED z detalami stworzonymi z ciemnego aluminium. Natomiast z tyłu samochodu umieszczony został drapieżnie wyglądający spojler z miedzianym wykończeniem. Całość stanowi nie tylko idealną formę, ale również funkcjonalność, która poprawia aerodynamikę modelu CUPRA Ateca.
Podane jak na tacy
Ekran dotykowy nierzadko stanowi centrum dowodzenia samochodem: wskazuje trasę, wykorzystując oprogramowanie do nawigacji satelitarnej, odtwarza ulubioną muzykę kierowcy lub pasażerów, a także pozwala utrzymać kontakt ze światem, zapewniając łatwe odbieranie połączeń przy wykorzystaniu technologii Bluetooth. CUPRA Ateca została wyposażona w ekran o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 9,2 cala, dzięki czemu można wybrać aż trzy widżety, które będą cały czas widoczne, gwarantując nawigację w zasięgu wzroku kierowcy oraz dostarczając dodatkowych informacji lub doświadczeń dźwiękowych pasażerom. Dodatkowego komfortu dostarcza również wyświetlacz cyfrowy o przekątnej 10,25 cala, który umożliwia dostosowanie wyświetlanych informacji do preferencji kierującego.
Pełna kontrola nad samochodem
W obrębie kierownicy modelu CUPRA Ateca znajdziemy zarówno przycisk start/stop, jak i drugi, odpowiadający za zmianę trybów jazdy. Dzięki temu kierowca nie odrywając całej dłoni od kierownicy i nie tracąc kontaktu wzrokowego z otoczeniem może dokonać korekty trybu, w jakim się porusza. W modelu zastosowano również wbudowane w kierownicę łopatki do zmiany biegów. W efekcie kierowcy o wiele łatwiej uniknąć ewentualnego rozproszenia, co zwiększa bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.