Do weekendu pozostało kilka godzin! Warto w tym czasie przyjrzeć się weekendowej mapie najbardziej klimatycznych miejsc w Polsce, która powstała w ramach akcji „Wyjechani na weekend”.
Partnerem projektu jest Continental Opony Polska, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej na świecie. Spośród zgłoszeń internautów rekomendujących ciekawe lokalizacje zwyciężył wpis o Zamku Czocha w województwie dolnośląskim.
Zobacz także:
Znamy zwycięzców konkursu „Wyjechani na weekend”! Główna nagroda – samochód Volkswagen Golf Sportsvan – trafił do Jolanty Łuczki. Na dedykowanej stronie internetowej przez trzy miesiące internauci mogli opisywać swoje pomysły na spędzenie weekendu. Zadanie konkursowe polegało na rekomendacji ciekawego miejsca w Polsce, zaznaczeniu miejsca na mapie oraz uzasadnieniu swojego wyboru. Ponad tysiąc osób podzieliło się swoimi pomysłami na weekend, tworząc tym samym mapę wyjątkowych miejsc, które warto odwiedzić.
Oprócz samochodu, zwycięzca konkursu otrzymał od Continental dodatkową rozszerzoną gwarancję na opony, czyli specjalne roczne ubezpieczenie.
– Dziękujemy wszystkim uczestnikom naszego konkursu za przysłanie zgłoszeń i opisów tak wielu fantastycznych miejsc w Polsce. Zachęcamy też wszystkich kierowców, aby korzystali ze stworzonej wspólnie mapy najciekawszych lokalizacji i w pełni wykorzystali wakacyjne weekendy! – komentuje Ewa Ostapczuk- Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.
„Wyjechani na weekend” to 14 redakcyjnych wyjazdów do najciekawszych miejsc w Polsce, 26 nagród w konkursie, ponad 5 tys. przejechanych kilometrów i 11 242 zł zebrane na szczytny cel – dla zwycięzcy VI Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej – klubu Sternik Szczecin z Centrum Opieki nad Dzieckiem. Stronę internetową wspólnego projektu Continental i Agora S.A. odwiedziło ponad 1,3 mln użytkowników.