Continental po raz kolejny został wskazany przez czytelników niemieckiego magazynu „AutoBild” jako wiodąca marka opon. Kierowcy docenili zwłaszcza znakomitą jakość oraz korzystny stosunek jakości do ceny ogumienia Continental.
W tegorocznym plebiscycie wzięło udział blisko 30 tys. fanów motoryzacji. Koncern został zwycięzcą w kategorii opony, otrzymując tytuł „Najlepsza marka we wszystkich klasach”.
Zobacz także:
Prawie dwie trzecie respondentów biorących udział w badaniu (69 proc. głosów) wskazało na wysoką jakość opon Continental. Ponadto, zdaniem 33 proc. czytelników marka zajmuje pierwsze miejsce jeśli chodzi o korzystny stosunek jakości do ceny. Kolejnym elementem docenionym przez niemieckich kierowców jest sportowy charakter opon Continental. Choć marka nie jest bezpośrednio kojarzona ze sportami motorowymi, wybrało ją aż 48 proc. badanych, co daje wysokie trzecie miejsce w plebiscycie.
– Cieszymy się bardzo, że Continental, nasza marka opon premium, spotkała się z tak dużym uznaniem. Głos użytkowników oraz ich osobiste doświadczenia mają dla nas ogromne znaczenie. Stanowią też znakomitą motywację do dalszej pracy, aby utrzymać czołową pozycję w przyszłości – komentuje Ewa Ostapczuk- Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.