Continental jest oficjalnym sponsorem i wyłącznym partnerem oponiarskim UEFA EURO 2012. Producent wyposażył autokary drużyn w swoje opony autobusowe klasy premium HSR 2 do bezpiecznego i komfortowego transportu zawodników podczas turnieju.
Rezerwy bezpieczeństwa opon autokarowych są istotnym czynnikiem, gdyż w czasie turniejów reprezentacje podróżują zwykle swoimi autokarami. Biorąc pod uwagę, że opony stanowią jedyne połączenie pomiędzy pojazdem i drogą, firma Continental ma znaczny wkład w bezpieczeństwo piłkarzy — imponujące, zważywszy na to, że powierzchnia styku nie jest większa od elektronicznego tabletu.
Ponadto czterdzieści ContiBusów będzie kursować podczas UEFA EURO 2012 w czterech polskich miastach gospodarzach: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i we Wrocławiu. W dni meczowe będą one wykorzystywane do przewozu kibiców i turystów z lotnisk i dworców na stadiony i do stref kibica. W pozostałe dni autobusy będą wspierały transport publiczny, ale nadal będą bezpłatne.
Autobusy miejskie wyposażono w specjalną wersję opony HSU 1 EURO 2012 firmy Continental. Ma ona swój własny specjalny design ścian bocznych z piłkami oraz logo producenta w kolorze żółtym.
Autobusy będą się zatrzymywać na specjalnych przystankach (przypominających ławki rezerwowych), gdzie w trakcie trwania rozgrywek hostessy udzielą przydatnych informacji nt. ContiBusów.
Bezpieczeństwo i komfort jazdy
Model HSR 2 został opracowany specjalnie do wymagających zadań w autobusach kursujących w łączonym ruchu regionalnym i czarterowym. Zakłada się je na osie przednią i napędową autokarów reprezentacji. Opona ta charakteryzuje się doskonałą obsługą i komfortem jazdy, jest cicha i wyjątkowo ekonomiczna.
W autobusach miejskich, oprócz aspektów bezpieczeństwa, liczy się także nośność opon. Modele przeznaczone do autobusów użytkowanych w ruchu miejskim muszą być szczególnie trwałe, gdyż mają częsty kontakt z krawężnikami. Dodatkowym wyzwaniem dla opon jest częste ruszanie i hamowanie oraz ciągłe zmiany obciążenia. Serwisanci z sieci Conti360° będą sprawdzać opony codziennie na miejscu, aby zadbać o bezpieczeństwo pasażerów i zapewnić nieprzerwaną dostępność pojazdów. Co więcej, na każdym obiekcie w gotowości będą dwa wozy serwisowe, aby w razie potrzeby zapewnić pomoc techniczną.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.