Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.
Ranking jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci oraz w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami.
Zobacz także:
Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standardem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia – „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w 2016 roku.
W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360˚ otrzymało pięć najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce:
• Pneumaster z Brzezia w regionie południowo- wschodnim;
• Active z Gdańska w regionie północno- wschodnim;
• JMK z Poznania w regionie północno- zachodnim;
• Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo- zachodnim, po raz drugi z rzędu;
• Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz trzeci z rzędu.
Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360˚ oraz profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów:
• Korzonek z Radzionkowa, w regionie południowo-wschodnim;
• Elear z Gorzowa Wielkopolskiego, w regionie północno- zachodnim;
• Gumiland z Lubina, w regionie południowo-zachodnim
• Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym.
Nagrodę „Debiut Roku” dla najlepszych serwisów oponiarskich, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360˚, przyznano:
• ArtMech z Krzewentu, w regionie północno- wschodnim;
• Best Drive Mrotek z Piły, w regionie północno- zachodnim.
– Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360˚ wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług – powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.
Conti360° to sieć serwisów oponiarskich działająca w 25 krajach. Świadczą one usługi w oparciu o pięć modułów: ContiFitmentService, ContiFleetCheck, ContiCasingManagement, ContiBreakdownService i ContiFleetReporting.