Continental, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, już po raz ósmy przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360° Fleet Services.
Firmy zostały wyróżnione za wysoki standard usług, profesjonalizm i obsługę klienta. Ranking jest przygotowywany od ośmiu lat.
Zobacz także:
Na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, eksperci Continental wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w regionach handlowych firmy w Polsce. W tym roku wybrano serwisy, które wykazały się sprawną i profesjonalną obsługą, szybkością realizacji zleceń a także wyróżniły się zaangażowaniem w rozwiązywanie niestandardowych problemów klientów flotowych.
W tegorocznym rankingu Continental wyłonił 5 najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce. Tytuł Serwis Roku 2015 Sieci Conti360° otrzymały firmy:
• Marek i Marek – region południowo-zachodni;
• Serwis opon i Mechanika BestDrive Gumlop – region południowo- wschodni;
• BestDrive Auto Expert – region północno- zachodni;
• Gas Truck – region centralny;
• Ryszard Korzonek – region południowo- wschodni.
Continental uhonorował także partnerów serwisowych, którzy nie tylko aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, ale również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się inicjatywą w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów klientów oraz wykazują się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami.
Wyróżnienia Fair Play otrzymali:
• Walmar-Drażba – region północno-wschodni;
• Citronex – region południowo- zachodni;
• Boma – region południowo- wschodni.
W rankingu wyróżniono także najlepsze serwisy, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę za Debiut Roku przyznano:
• DBK Sp. z o.o., oddział w Szczecinie – region północno- zachodni;
• Bracia-Gum Sławomir Kosiorek – region centralny.
– Flotom transportowym zależy nie tylko na sprawnej i rzetelnej obsłudze serwisowej, ale i na wsparciu w doborze i późniejszej eksploatacji ogumienia. Coroczny ranking warsztatów Conti360° Fleet Services nie tylko weryfikuje profesjonalizm serwisów, ale jest także dobrą wskazówką dla przedsiębiorców szukających partnerów gwarantujących najwyższy standard usług – powiedział Łukasz Puchała, menedżer sieci Conti360° Fleet Services w Continental Opony Polska.
Continental oferuje firmom transportowym kompleksowy program Conti360° Fleet Services złożony z pięciu modułów, który jest dostępny w 27 krajach europejskich.