Dla większości kierowców zima nie jest najlepszą porą roku. Śnieg, lód i marznące błoto sprawiają, że nawet najprostsza droga może stać się problemem.
Nowy kompaktowy SUV Citroën C3 Aircross rzuca wyzwanie tej mroźnej i szarej porze roku swoją radosną, kolorową stylistyką i systemem Grip Control, który zapewnia przyczepność nawet w najtrudniejszych warunkach.
Zobacz także:
Nowy Citroën C3 Aircross jest kompaktowym SUV-em wyróżniającym się sylwetką pełną siły, oryginalności i świeżości. Jego nadwozie o unikatowych kształtach stawia na grę kontrastów. Dzięki 90 dostępnym kombinacjom kolorystycznym pozwala wyrazić charakter i upodobania każdego użytkownika. Barwne zestawienia sprawią, że nawet w szare zimowe dni ten mały SUV będzie emanować życiem i energią.
Nowe auto dysponuje przy tym wszystkimi atrybutami solidnego i dającego poczucie bezpieczeństwa SUV-a. Typowa optymistyczna i poszukująca przygód natura SUV-a znajduje również swój wyraz w systemach Grip Control i Hill Assist Descent, które wprost zapraszają do wędrówek po bezdrożach, a na co dzień zapewniają bezpieczną jazdę, nawet przy zimowej aurze.
Ten zaawansowany system przeciwpoślizgowy optymalizuje trakcję samochodu w każdych warunkach drogowych i dostosowuje pracę kół do specyfiki jednego z pięciu trybów:
– Standard: Do jazdy po suchych nadmorskich drogach, krętych górskich serpentynach, autostradach i ulicach modnych miast. Ten tryb jest przeznaczony do jazdy w standardowych warunkach, po drogach o dużej przyczepności.
– Piasek: Dzięki temu trybowi żaden piasek nie będzie przeszkodą. Delikatny uślizg kół przedniej osi pozwala poruszać się na luźnych nawierzchniach i zmniejsza ryzyko utknięcia.
– Off road: Do bezpiecznej i pewnej jazdy po wszystkich rodzajach śliskich nawierzchni (błoto, mokra trawa, nieutwardzone drogi). Ten tryb funkcjonuje jak dyferencjał o ograniczonym uślizgu, pozwalając samochodowi poruszać się w trudnym terenie.
– Śnieg: Ten tryb pozwoli dotrzeć do najwspanialszych ośrodków narciarskich. Ale przede wszystkim zapewni bezpieczną i bezproblemową jazdę po śliskich drogach, dostosowując trakcję każdego z kół przednich do aktualnej przyczepności.
– ESP off: Wyłączenie ESP (możliwe do prędkości 50 km/h).