Marka Citroen intensyfikując swoje działania w Internecie uruchomia sprzedaż on-line samochodów osobowych – zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych, z wykorzystaniem finansowania oferowanego przez PSA Finance Polska.
Zwiększanie zakresu usług cyfrowych jest odpowiedzią na nowe trendy i potrzeby klientów. Zakup samochodu on-line to znaczne uproszczenie procesu zakupowego, zredukowanie formalności i ograniczenie czasu poświęconego na całą transakcję. W czasie pandemii COVID-19 to także zmniejszone ryzyko zakażenia – zarówno dla klientów, jak i dla pracowników sieci dealerskiej marki Citroen.
Zobacz także:
Odbiór od ręki
Oferta sprzedaży on-line dotyczy samochodów już wyprodukowanych i dostępnych w salonach marki Citroen. Na stronie internetowej https://sklep.citroen.pl/ można wyszukać samochód, filtrując wyniki według wybranego przez klienta kryterium, np. modelu, specyfikacji czy lokalizacji dealera. Stronę zaprojektowano tak, by jak najbardziej ułatwić jej użytkownikom znalezienie interesującego ich auta w najbliższej dla nich lokalizacji, a także dobranie najlepszej metody finansowania.
Do tego celu służy intuicyjny kalkulator, który pozwala dobrać odpowiednie parametry – wysokość wpłaty wstępnej, okres finansowania czy roczny limit kilometrów – i obliczyć wysokość miesięcznej raty. Po wypełnieniu odpowiednich formularzy i przesłaniu skanów wymaganych dokumentów kupujący czeka już tylko na decyzję o przyznaniu finansowania. Cały proces uzyskiwania finansowania odbywa się zdalnie, bez konieczności drukowania na tym etapie papierowych dokumentów i formularzy. Promesa finansowania może zostać przyznana nawet już po kilku minutach. Klient jest zapraszany do salonu po odbiór samochodu i podpisanie ostatecznych dokumentów.
Pełna oferta
W ramach sprzedaży on-line można wybierać samochody spośród bogatej gamy modeli Citroena. Dostępne jest pełna gama modelowa, w tym także nowy Citroen C4 oraz napędzany silnikiem elektrycznym Citroen e-C4. Oba te samochody śmiało reprezentują segment kompaktowych hatchbacków, przyciągając uwagę niepowtarzalną, odważną stylistyką, łączącą cechy SUV-ów z elegancją i dynamiką hatchbacka. Dostępne są w czterech wersjach wyposażenia (Live Pack, Feel, Feel Pack i Shine) oraz z szeroką gamą nowoczesnych silników benzynowych i Diesla (C4) lub w 100 proc. elektrycznym silnikiem o mocy 136 KM (e-C4).
System sprzedaży on-line pozwala skorzystać także z dodatkowych usług oferowanych przez Citroena – m.in. pakietów ochrony pogwarancyjnej. Ponadto wszystkie kupione w ten sposób samochody są objęte dodatkowym, rocznym przedłużeniem gwarancji .
Klienci kupujący samochód on-line mogą skontaktować się z doradcami Citroena za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i innych narzędzi on-line, takich jak Skype, WhatsApp czy Messenger. Klienci mogą też w każdej chwili odwiedzić autoryzowany salon marki, by tam dokończyć transakcję. Wszystkie punkty dealerskie Citroena pozostają otwarte z zachowaniem zalecanych środków ostrożności i dodatkowych procedur higienicznych. Autoryzowane serwisy oferują klientom usługi posprzedażne, ponadto w większości punktów klienci mogą zamówić usługi serwisowe door-to-door.
Grupa Stellantis jest jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy zdecydowali się na wprowadzenie sprzedaży on-line w naszym kraju. Portal www.sklep.citroen.pl w kolejnych miesiącach będzie rozwijany o kolejne funkcjonalności.