Tuż przed urlopami Citroën zaprezentował serię specjalną SpaceTourer Rip Curl. Po modelach C4 Cactus Rip Curl w 2016 roku, C4 SpaceTourer Rip Curl i Grand C4 SpaceTourer na początku 2018 roku, rozpoczyna się nowy etap współpracy z firmą surfingową.
Nowy model ma ucieleśnić ideę wspólnej ucieczki od codzienności, odwołującą się do wartości obu marek.
Zobacz także:
Nowa seria specjalna Citroën SpaceTourer Rip Curl, stworzona na bazie wersji wyposażenia Feel, łączy w sobie elementy stylistyczne i technologie przywodzące na myśl zamiłowanie do swobody i poszukiwanie przygód. To bardziej niż oczywiste połączenie w przypadku tego nowoczesnego vana, który nieodparcie kojarzy się z wypadami w nieznane i nieograniczoną wszechstronnością.
Przedsięwzięcie jest nowym etapem współpracy obu marek nad nowoczesnymi i technologicznie zaawansowanymi produktami w dobrym stylu.
Nawiązanie współpracy pomiędzy Citroënem a Rip Curl stało się efektem wyznawania podobnych idei: obie marki tworzą stylowe i technicznie zaawansowane produkty z myślą o dobrym samopoczuciu, rekreacji i ucieczce od codzienności. Kreatywność i innowacyjność są wspólnymi wartościami: fascynacją przygodą i możliwością odkrywania nowych terytoriów, określaną przez Rip Curl jako „The Search”.
W naturalny sposób firmy zdecydowały się na współpracę przy modelu SpaceTourer – vanie, który wyróżnia się zwrotnością i użytecznymi technologiami. Wykorzystuje bogate know- how Citroëna w zakresie stylistyki, przestronności wnętrza i komfortu podróżowania.
Nawiązując po raz kolejny współpracę z marką Rip Curl, której nazwa od 1969 roku nieodparcie kojarzy się z surfingiem, Citroën chciał podkreślić ducha przygody, który drzemie w SpaceTourerze. Stylu życia nastawiony na rekreację i ucieczkę od codzienności to filozofia całkowicie zgodna z wartościami marki Rip Curl, pochodzącej z Torquay w Australii.