CITROEN: SERWISY MARKI DOCENIONE PO RAZ KOLEJNY

serwis-cit1

Autoryzowane serwisy Citroëna zostały ocenione najwyżej spośród europejskich marek w niezależnym badaniu „Wybór Kierowców 2018”. Już po raz trzeci z rzędu ten francuski producent triumfuje w klasyfikacji.

Jednocześnie zdobywa także coraz wyższe noty wśród ankietowanych posiadaczy samochodów osobowych.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Jako marka zorientowana na kierowców, Citroën dba by hasło przewodnie „Inspired by You” dotyczyło nie tylko samochodów, ale także wszystkich oferowanych przez firmę usług. Jedną z najważniejszych z nich są autoryzowane serwisy. Jakość obsługi w ASO przekłada się na zadowolenie i satysfakcję właścicieli aut oraz ich przywiązanie do producenta. Dowodem tego jest kolejne wyróżnienie zdobyte przez Citroëna w badaniu „Wyboru Kierowców”.

serwis-cit2

Podobnie jak w poprzednich edycjach, w kategorii autoryzowanych serwisów, ASO Citroëna zajęły pierwsze miejsce wśród marek europejskich i drugie ogółem. Najwyższą notę Citroënowi przyznało aż 68,5 proc. badanych – to lepszy wynik niż w ubiegłorocznym badaniu.

W internetowych ankietach respondenci oceniali fachowość pracowników, skuteczność ich pracy oraz warunki cenowe przeglądów – we wszystkich tych dziecinach Citroën zyskał wysokie noty. Duże zaufanie do ASO francuskiej marki sprawia, że wielu kierowców marki korzysta z usług autoryzowanych serwisów także po upływie fabrycznej gwarancji.

serwis-cit3