Przedstawiciele Citroën Polska zajęli pierwsze miejsce w organizowanym co dwa lata przez Groupe PSA Pucharze Świata Szefów Serwisów.
Sukces pokazuje, jak wiele pracy krajowa centrala wkłada w zapewnienie klientom najwyższej jakości obsługi.
Zobacz także:
Obsługa posprzedażowa to dziś jeden z ważniejszych czynników przekładających się na satysfakcję i co za tym idzie – lojalność klientów. Dlatego Groupe PSA kładzie duży nacisk na nieustanne podnoszenie jakości tych usług i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom kierowców. Jednym z działań motywujących działy Aftersales na całym świecie jest międzynarodowa rywalizacja: co roku grupa organizuje Puchar Świata dla przedstawicieli tych działów.
Zawody odbywają się w dwuletnim cyklu – na przemian rywalizują osoby zajmujące się sprzedażą i przedstawiciele bardziej technicznych zawodów.
W tym roku o złoty medal walczyli szefowie serwisów z całego świata – do zawodów stanęło stu doradców i menadżerów serwisowych reprezentujących 32 kraje z 4 kontynentów. Konkurs przebiegał w dwóch etapach – pierwszym był składający się z 50 pytań quiz, po którym wyłoniono ósemkę finalistów.
Ci spotkali się w Forum Armand Peugeot w Poissy (Francja) i tam wzięli udział w serii zadań: od analizy wskaźników ekonomicznych serwisu, przez zagadki techniczne i sprawdzanie umiejętności kontaktu z klientem, po umiejętności sprzedażowe i marketingowe.