Warszawski salon Citroën Avanti, przy ul. Połczyńskiej 33, przeszedł znaczącą metamorfozę. Zgodnie z nowymi standardami producenta jego wnętrze wyróżnia się odważnym designem, funkcjonalnością i przytulnością.
Wkrótce podobne zmiany zajdą także w pozostałych punktach sprzedaży marki w Polsce.
Zobacz także:
Citroën chce w swoich salonach stworzyć przestrzeń, która sprawi, że odwiedzający je klienci będą czuć się komfortowo i swobodnie. Aby doświadczenie charakterystyczne dla jazdy samochodami było odczuwalne już od pierwszego kontaktu z marką. Od wizyty w salonie, przez użytkowanie auta i liczne oferowane usługi jak np. serwis internetowy Citroën Advisor.
Nowe standardy wizualne w salonach stawiają za cel wywołanie uśmiechu na twarzy klienta. Służyć temu mają rozświetlone przestrzenie, pogodne, pastelowe kolory, zaokrąglone kształty i przyjemne w dotyku materiały. Rozmieszczenie poszczególnych elementów ma tworzyć radosną i przytulną atmosferę – by goście poczuli się niemal jak w domu.
Pierwszym w Polsce punktem sprzedaży wybudowanym zgodnie z tymi wytycznymi był olsztyński salon RESMA. Otwarty w lutym 2017 r., pełnił rolę pilotażu, przed wprowadzeniem nowych standardów w pozostałych przedstawicielstwach marki.
W lutym 2018 r. w nowym stylu urządzono salon Avanti w Warszawie przy ulicy Połczyńskiej 33. To początek serii przeobrażeń – zmiana wystroju wszystkich punktów sprzedaży w Polsce potrwa kilkanaście miesięcy.