CITROËN: OFENSYWA B2B – SERIA BUSINESS

Na początku września Citroën przedstawił swoim klientom indywidualnym propozycję Techno Days łączącą pakiety wyposażenia Techno i przedłużoną gwarancję za złotówkę z atrakcyjnymi rabatami i finansowaniem.

Marka z równie dużym zaangażowaniem podeszła do oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych przygotowując specjalną Serię Business. Klienci B2B będą mogli skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty na najpopularniejsze osobowe modele flotowe w gamie Citroëna – C4, C5 i Berlingo. Oferta ta to nawet minus 25 procent w stosunku do ceny katalogowej!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku sprzedaży samochodów do firm oraz obserwując rosnącą rolę segmentu B2B w branży motoryzacyjnej, Citroën przygotował specjalną Serię Business stworzoną z myślą o potrzebach klientów instytucjonalnych.

Seria Business bazuje na najpopularniejszych w sektorze B2B modelach Citroëna – C4, C5 w wersji sedan i Tourer oraz Berlingo Multispace, których walory użytkowe, niskie koszty utrzymania i eksploatacji oraz wysokie wartości rezydualne, pozwoliły stworzyć atrakcyjną jakościowo i cenowo ofertę.

Cechą charakterystyczną Serii Business jest pakiet wyposażenia, który jest integralną częścią każdego modelu. Pakiet został skonstruowany tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klienta flotowego –w standardzie Serii Business znajdziemy nawigację, lakier metalizowany, czujnik cofania i Bluetooth.

Seria Business została utworzona lokalnie, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów flotowych w Polsce. Bazą dla Serii Business są poziomy wyposażenia dostępne w dostępnej gamie tj. Selection dla Citroëna C4, Exclusive dla Citroëna C5 oraz Selection i XTR dla Citroëna Berlingo. Zysk klienta instytucjonalnego decydującego się na Serię Business to nawet 25% mniej w stosunku do ceny katalogowej.

Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Citroën Polska: Wyposażenie modeli w Serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania. Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą Serii Business jest dostępność modeli – od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy.

CENY

Ceny wersji w programie Bissnes:
– C4 Bissnes 1.6 HDi 90 – 64 800 zł;
– C4 Bissnes 1.6 HDi 110 – 68 300 zł;
– C5 Bissnes 2.0 HDi 160 – 102 000 zł;
– C5 Bissnes 2.0 HDi 160 Automat – 107 000 zł;
– C5 Tourer Bissnes 2.0 HDi 160 – 106 500 zł;
– C5 Tourer Bissnes 2.0 HDi 160 Automat – 111 000 zł;
– Berlingo 1.6 HDi 90 – 62 700 zł