CITROEN: NOWY MODEL C3 W SALONACH PRZED WAKACJAMI

W 2016 roku na rynku zadebiutowała trzecia generacja Citroëna C3. Model odniósł sukces – nabywców znalazło już 750 000 samochodów.

Teraz czas na nową wersję – pojawi się ona w salonach sprzedaży w połowie czerwca br.


Zobacz także:

PREMIERY

ROZMAITOŚCI


 

Nowy Citroën C3, o nowoczesnym wyglądzie, nie jest podobny do żadnego innego samochodu w tym segmencie.

Wyróżnia się wyrazistą, barwną osobowością i komfortem. Nowa stylistyka przodu wyznacza kierunek na przeszłość – będzie wprowadzona również w innych modelach marki. Uwagę zwracają też nowe reflektory LED.

Auto daje jeszcze większe możliwości personalizacji – 97 kombinacji lakierów nadwozia, 3 naklejki na dach, 2 nowe wzory obręczy kół oraz 4 wersje (w tym jedną nową) wykończenia wnętrza. Zastosowano nową wersję paneli Airbump, które stanowią znak rozpoznawczy marki.

Wyższy jest także poziom komfort wnętrza dzięki siedzeniom Advanced Comfort, w które po raz pierwszy wyposażono samochód z tego segmentu oraz 12 nowoczesnym systemom wspomagającym kierowcę i ułatwiającym codzienne użytkowanie samochodu.

Są nimi m.in.: wspomaganie parkowania przodem czy liczne usługi mobilne (Connect Assist, Connect NAVi z ekranem dotykowym 7- calowym i Connect Play, dzięki któremu można sklonować ekran smartfonu na ekran samochodu).

Samochód jest napędzany wysokowydajnymi silnikami spalinowymi, które spełniają normy Euro 6 i łączą wysokie osiągi z niskim poziomem emisji.

C3 jest bestsellerem marki, który od momentu swego debiutu rynkowego sprzedał się w 4,5 milionach egzemplarzy. Na koniec grudnia 2019 roku znalazł się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się w Europie modeli klasy B i był trzecim najlepiej sprzedającym się modelem we Francji.

Nowy model będzie też atrakcyjną ofertą dla firm. W 2019 roku sprzedaż Citroëna C3 w tym segmencie wzrosła o 12,6 proc., zarówno jeśli chodzi o wersje osobowe jak i dostawcze.