Citroën zaprezentował szczegóły swojego w pełni elektrycznego kompaktowego vana ë-Jumpy. Oferuje użytkownikom biznesowym rozwiązania problemów związanych z mobilnością w środowisku miejskim.
Sprawdzi się przy zaostrzeniu warunków dostępu do centrów miast, ale także na obszarach wiejskich dzięki dużemu zasięgowi.
Zobacz także:
Zgodnie z filozofią Inspired by Pro, Citroën opracowuje rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników biznesowych, czy to z produktami (nowe modele Berlingo Van, Jumpy, Jumper), czy w sieci dealerskiej (np. La Manufacture itp.). Elektryczna wersja Jumpy umożliwia przedsiębiorcom prowadzenie działalności w nowy sposób, uczestnicząc w transformacji energetycznej.
Nowe auto ma zasięg, który zapewnia spokój podczas wykonywania codziennych zadań: może przejechać bez ładowania 230 km w cyklu WLTP z akumulatorem 50 kWh lub 330 km w cyklu WLTP z akumulatorem 75 kWh.
Nowy ë-Jumpy zapewnia:
– komfort: brak hałasu i wibracji oraz niezwykle płynny ruch;
– właściwości jezdne w trybie elektrycznym;
– swobodę dostępu do stref zamkniętych podlegających limitom emisji CO2;
– przestrzeń ładunkową, która pozostaje niezmieniona w porównaniu do wersji z silnikami spalinowymi;
– niższe koszty operacyjne.
Ë-Jumpy pojawi się w salonach w drugiej połowie br. Pod koniec roku dołączy do niego w 100 proc. elektryczna wersja Jumpera i Berlingo Van w przyszłym roku. Tak więc od 2021 r. cała flota samochodów użytkowych Citroëna będzie obejmować modele zelektryfikowane wraz z wydajnymi silnikami spalinowymi.