Wojciech Wiatrowski został mianowany dyrektorem ds. sprzedaży do firm w Citroën Polska. Na dynamicznie zmieniającym się i trudnym rynku będzie on odpowiadał za politykę sprzedaży do klientów instytucjonalnych, kontakty z firmami wynajmu długoterminowego, pozyskiwanie nowych kluczowych klientów oraz wdrażanie programu Citroën Business Center w sieci dilerskiej marki.
Wojciech Wiatrowski jest związany z marką Citroën od piętnastu lat. Przez wiele lat pracował na stanowiskach związanych z finansami i administracją, początkowo jako szef ds. controllingu finansowego, następnie jako dyrektor finansowo- administracyjny w węgierskiej filii marki, a w latach 2008 -2012 jako dyrektor administracyjno- finansowy Citroën Polska.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
W ostatnim okresie, pragnąc rozwijać swoje kompetencje w działaniach handlowych, Wiatrowski pełnił funkcję national key account managera we wspólnym dziale B2B PSA. Na swoim koncie ma m.in. kontrakt na ponad 1200 samochodów sprzedanych Poczcie Polskiej.
Wojciech Wiatrowski jest absolwentem Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej.
Wojciech Wiatrowski: Od wielu lat mam okazję obserwować rozwój rynku sprzedaży samochodów nowych w Polsce i w Europie. Rynek ten ciągle się zmienia, a klient instytucjonalny jest coraz bardziej świadomy i profesjonalny w swoim podejściu do floty samochodowej. Cena przestała być najważniejszym kryterium przy wyborze samochodów do parku. Firmy szczegółowo analizują koszty serwisu oraz wartość rezydualną, ważne staje się priorytetowe traktowanie klienta biznesowego podczas całego okresu użytkowania samochodu. Aby sprostać rosnącym wymaganiom firm powołaliśmy program Citroën Business Center, który w najbliższym czasie będzie intensywnie rozwijany w naszej sieci dilerskiej. Będziemy także pracować nad tym, aby nasza gama samochodów dostawczych dostępna z jeszcze szerszą paletą adaptacji i zabudów. Produkty, które aktualnie oferujemy, m.in. modele z prestiżowej linii DS, dzięki jakości i rozwiązaniom technologicznym w nich zastosowanym, cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów biznesowych. Teraz pozostaje je tylko ubrać w odpowiednio atrakcyjną ofertę, która skusi maksymalną liczbę firm. I to właśnie zadanie zostało postawione przede mną i przed działem, którym mam przyjemność kierować.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.