Sprzedano już ponad 50 tysięcy egzemplarzy nowego Citroëna C5 Aircross. SUV francuskiej marki wszedł na rynki zaledwie pół roku temu.
Model zajmuje trzecie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów osobowych producenta (po modelach C3 i C3 Aircross).
Zobacz relacje:
SUV-y stanowiły jedną czwartą światowej sprzedaży Citroëna w pierwszym półroczu (C3 Aircross + C5 Aircross). W Europie większy z pojazdów ma duży udział w dynamice sprzedaży. W pierwszym półroczu producent odnotował najwyższy wzrost w grupie 12 najlepiej sprzedających się marek samochodowych (w 30 krajach).
We Francji, gdzie jest produkowany od stycznia tego roku (w Rennes), C5 Aircross zajmuje już drugie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się SUV-ów z segmentu C w pierwszym półroczu.
Dzięki ciekawej stylistyce, komfortowi, możliwości personalizacji oraz konfiguracji, a także 12 systemom wspomagania prowadzenia, nowy SUV jest atrakcyjną propozycją. Świadczy o tym również duży udział najbogatszych wersji w miksie sprzedaży. W Polsce 70 proc. zamówień dotyczy najlepiej wyposażonej wersji (Shine).