CITROEN: NOWY C3 UNIWERSALNYM MODELEM GLOBALNYM

Citroen rozwija ofensywę na rynkach pozaeuropejskich. Marka zaprezentowała właśnie nowego C3, uniwersalnego hatchbacka o długości niespełna 4 m, który zapewni marce rozwój na rynkach indyjskim i południowoamerykańskim.

Nowy Citroen C3 to pierwszy z linii trzech samochodów przeznaczonych na rynki całego świata, opracowanych i produkowanych w Indiach i Ameryce Południowej. Nowe modele pojawią się w sprzedaży w obu regionach w ciągu najbliższych 3 lat.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


Nowy C3 to nowoczesny hatchback, dostosowany do potrzeb i warunków drogowych w obu regionach. Zapewni komfort i dostęp do technologii łączności postępowym klientom, szukającym prestiżowego auta, które zagwarantuje im bezstresową eksploatację.

Nowy C3 to także samochód z charakterem. Dostosowuje się do terenu podobnie jak SUV-y. Ma wyższy prześwit, podwyższoną maskę i wysoko umieszczony fotel kierowcy. Zadbano również o wygodę podróżujących. Oprócz wysokiego poziomu komfortu, nowy model ma jedną z największych kabin na rynku a pomysłowe rozwiązania ułatwiają korzystanie z samochodu na co dzień, np. dzięki możliwości sparowania smartfona z ekranem dotykowym w rozmiarze XXL o przekątnej 10’’.

Nowy Citroen C3 wejdzie do sprzedaży w pierwszym półroczu 2022 roku i zaoferuje klientom nową jakość. W zależności od rynku pojawi się oferta innowacyjnych usług i zostanie uruchomiona sprzedaż online.

Zapewnienie przyszłości marce Citroen wymaga ekspansji na rynki pozaeuropejskie przy jednoczesnym umocnieniu pozycji na rynkach, na których już jesteśmy obecni, jak Ameryka Południowa, Bliski Wschód, Afryka, Azja czy Chiny oraz otwarcia się na Indie, które już wkrótce staną się trzecim co do wielkości rynkiem na świecie. W tym celu realizujemy ambitny plan wprowadzania nowych produktów przeznaczonych na rynki pozaeuropejskie z trzema premierami w ciągu trzech lat. Będą to modele opracowane, zaprojektowane i produkowane w regionach o strategicznym znaczeniu. To samochody doskonale wpisujące się w styl Citroena i zapewniające typową dla marki pogodę ducha za kierownicą. Nowy C3 jest ważnym elementem w przyspieszeniu międzynarodowej ekspansji. Ten niespełna 4-metrowy hatchback jest niejako „pierwszym członem rakiety” i już wkrótce pojawi się w bardzo ważnym segmencie w Indiach i Ameryce Południowej. Nowoczesny, zapewniający dostęp do technologii łączności, przystosowany do lokalnych warunków użytkowania… ten samochód ma wszystkie atuty, żeby stać się siłą napędową rozwoju Citroena – powiedział Vincent Cobee – dyrektor generalny marki Citroen

NOWY CITROEN C3 – PROJEKT NA MIARĘ POTRZEB STRATEGICZNYCH REGIONÓW

Aby spełnić wymagania indyjskiego i południowoamerykańskiego rynku Citroen postanowił zmienić typowy proces projektowania i produkcji nowego modelu i powierzył część prac stylistyczno-rozwojowych zespołom w obu regionach. W ten sposób powstał niepowtarzalny, „szyty na miarę” samochód. Dzięki znajomości realiów społeczno-kulturowych i potrzeb klientów w obu regionach nowy C3 jest modelem pomyślanym, opracowanym i produkowanym przez i dla Indii oraz Ameryki Południowej.

PROGRAM, KTÓRY IDEALNIE TRAFIA W OCZEKIWANIA OBU RYNKÓW

Nowy Citroen C3 jest symbolem nowego rozdziału w historii marki. Powstają modele wierne filozofii Citroena, ale zarazem przenalizowane i opracowane wraz z lokalnymi zespołami projektowymi, by opracować produkt, który uwzględni specyfikę rynków Indii i Ameryki Południowej. Nowy C3 to pierwszy model powstały w ramach programu „C Cubed” ogłoszonego w 2019 roku. Jest to rodzina trzech modeli, które wejdą na rynki całego świata do 2024 roku. Program opiera się na trzech filarach: stworzeniu konkurencyjnej oferty wyrazistych stylistycznie samochodów w najważniejszych segmentach rynku, o wysokim poziomie komfortu typowym dla Citroena i dostosowanych do specyfiki krajów, dla których są przeznaczone.

Przyszłe Citroeny będą produkowane w regionach docelowych przy znacznym wykorzystaniu lokalnych dostawców części, co świadczy o zaangażowaniu firmy w gospodarkę tych państw, a także jest zgodne ze strategią redukcji kosztów. Ma to być oferta modeli wiernych pozycjonowaniu marki jako producenta popularnych samochodów: nowoczesnych, wysokiej jakości, o atrakcyjnej stylistyce i wyposażeniu, a także starannie przemyślanym poziomie łącznych kosztów (zakupu i użytkowania).