Po niespełna sześciu miesiącach od wprowadzenia na rynek, nowy C3 został już sprzedany w stu tysiącach egzemplarzy, co czyni go bestsellerem marki Citroën.
Zamówienia na nowe auto wzrosły w Europie o 70 procent od początku roku. Atrakcyjność potwierdzają: wskaźnik pozyskania nowych klientów wynoszący 60 proc. czy zdobycie ponad 25 nagród prasy międzynarodowej.
Zobacz także:
Markę musi cieszyć także przewaga sprzedaży bogatych wersji wyposażenia, czy średnia ocena 4,7 na 5 gwiazdek wydana przez klientów na portalu Citroën Advisor.
Wprowadzona do sprzedaży w listopadzie ubiegłego roku nowa generacja C3 sprzedaje się jak “ciepłe bułeczki”. Znakomity wynik i atrakcyjność potwierdzają fakty:
– pozyskanie nowych klientów: 60 proc. klientów indywidualnych, którzy skorzystali z opcji oddania poprzedniego samochodu w rozliczeniu, zostało pozyskanych od innych marek (bilans samochodów przyjętych w rozliczeniu z 5 krajów europejskich);
– wybory klientów podyktowane możliwościami personalizacji, wyposażeniem oraz nowoczesnymi technologiami, świadczące o zakupie pod wpływem emocji: prawie 50 proc. sprzedanych samochodów stanowi wersja z najbogatszym wyposażeniem (Shine);
– ponad 60 proc. sprzedaży stanowią wersje z dwukolorowym nadwoziem;
– ponad 60 proc. sprzedanych samochodów jest wyposażonych w Airbump;
– ponad 30 proc. sprzedanych samochodów z opcjonalnym wystrojem wnętrza;
– w rankingu na stronie Citroën Advisor, przyznana średnia ocena produktu wyniosła 4,7 na 5 gwiazdek (średnia ocena w 7 krajach europejskich);
– ponad 25 nagród przyznanych w całej Europie, takich jak prestiżowa nagroda BBC Top Gear – Best Cars (w kategorii ‘best urbanite’) w Wielkiej Brytanii, tytuł Samochodu Roku w Grecji, czy też nagroda Red Dot design Award przyznana przez międzynarodowe jury.