Citroën wraz z firmą Rip Curl zaprezentował modele C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer w limitowanych edycjach, które dedykowane są osobą żądnym ducha przygód.
Po Citroënie modelu C4 Cactus Rip Curl, wprowadzonym w 2016 r. oraz SpaceTourer Rip Curl Concept zaprezentowanym na Salonie Samochodowym IAA we Frankfurcie w 2017 r., nowe serie stanowią kolejny krok naprzód francuskiej marki.
Zobacz także:
Są efektem współpracy z marką Rip Curl, tworzącej modne i nowoczesne produkty na wysokim poziomie technicznym. Podstawowe modele C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer drugiej generacji (wcześniej sprzedawane pod nazwą C4 Picasso i Grand C4 Picasso) okazały się wielkim sukcesem, zyskując prawie 500 tysięcy nabywców dzięki swoim zaletom, takim jak styl, komfort i przestronność.
Obecnie samochody oferowane są w limitowanej edycji, opartej na linii wyposażenia „MoreLife”. Nowe Citroëny można już nabywać w salonach, a ich ceny zaczynają się od 91 190 zł (C4 SpaceTourer) i 93 190 zł (Grand C4 SpaceTourer).
Gamy modelowe, opracowane zgodnie z założeniami programu Citroën Advanced Comfort przyciągają swoją indywidualnością i ekspresją, adresowaną do ludzi stawiających w swoim stylu życia na relaks i przygodę. Taki charakter nowych modeli doskonale pasuje do wizerunku założonej w Torquay w Australii marki Rip Curl, światowego lidera w dziedzinie produktów do surfingu.
Współpraca obu marek nabiera w tej edycji jeszcze więcej charakteru, dzięki doborowi kolorów i materiałów, które odróżniają je od aut z oferty podstawowej.