Citroën otrzymał nagrodę za dynamikę sprzedaży. Wyniki plebiscytu L’Automobile Magazine ogłoszone zostały podczas 41. edycji rozdania nagród.
Wyróżnienie jest dowodem sprawności działania i wzrostu sprzedaży marki.
Zobacz relacje:
Odnotowała ona największy wzrost wśród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych we Francji w 2019 roku.
Producent został również wybrany przez czytelników i internautów.
L’Automobile Magazine co roku przyznaje nagrody markom samochodowym i indywidualnym laureatom. Ten niezależny od nagradzanych marek i graczy konkurs wyróżnia marki i laureatów indywidualnych, którzy mieli szczególne osiągnięcia w minionym roku.
Nagrody są przyznawane wspólnie przez zespół redakcyjny i czytelników. Zespół redakcyjny przygotowuje listę trzech kandydatów do każdego trofeum. Zwycięzcę wybierają czytelnicy i internauci. W 2020 roku wybrano sześć różnych kryteriów, w tym design, innowacyjne rozwiązania pokładowe, zarządzanie energią, dynamikę działalności komercyjnej, osiągnięcia sportowe i pasję.
W tym roku o trofeum w dziedzinie „dynamiki sprzedaży” ubiegały się marki Citroën, Škoda i Suzuki. W opinii czytelników i internautów wygrał Citroën.