CITROEN: NAGRODA ZA DYNAMIKĘ SPRZEDAŻY WE FRANCJI

Citroën otrzymał nagrodę za dynamikę sprzedaży. Wyniki plebiscytu L’Automobile Magazine ogłoszone zostały podczas 41. edycji rozdania nagród.

Wyróżnienie jest dowodem sprawności działania i wzrostu sprzedaży marki.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Odnotowała ona największy wzrost wśród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych we Francji w 2019 roku.
Producent został również wybrany przez czytelników i internautów.

L’Automobile Magazine co roku przyznaje nagrody markom samochodowym i indywidualnym laureatom. Ten niezależny od nagradzanych marek i graczy konkurs wyróżnia marki i laureatów indywidualnych, którzy mieli szczególne osiągnięcia w minionym roku.

Nagrody są przyznawane wspólnie przez zespół redakcyjny i czytelników. Zespół redakcyjny przygotowuje listę trzech kandydatów do każdego trofeum. Zwycięzcę wybierają czytelnicy i internauci. W 2020 roku wybrano sześć różnych kryteriów, w tym design, innowacyjne rozwiązania pokładowe, zarządzanie energią, dynamikę działalności komercyjnej, osiągnięcia sportowe i pasję.

W tym roku o trofeum w dziedzinie „dynamiki sprzedaży” ubiegały się marki Citroën, Škoda i Suzuki. W opinii czytelników i internautów wygrał Citroën.