Citroen odświeża swoją wersję My Ami Pop, prezentując nową stylistykę podkreślającą jej radosny, młodzieńczy i sportowy charakter.
My Ami Pop to jedna z licznych serii specjalnych oferowanych przez model Ami, który od momentu wprowadzenia na rynek zdobył już ponad 43 000 klientów, z których 80% wybrało spersonalizowaną wersję.
Zobacz także:
MAZDA: PONAD DWA MILIONY WYPRODUKOWANYCH SILNIKÓW WANKLA
Projektując nowy przód chcieliśmy, aby nowa wersja My Ami Pop była jeszcze bardziej niezwykła i rozpoznawalna dla każdego, nawet z odległości 100 metrów. Już tylny spojler nadaje My Ami Pop charakterystyczny sportowy wygląd. Natomiast nowe kolory i elementy graficzne podkreślają energiczny charakter Ami, jednocześnie odzwierciedlając responsywną i dynamiczną jazdę, którą klienci cieszą się w trybie elektrycznym – powiedział Antoine Gaillot-Drevon, projektant nadwozia.
NOWA ZEWNĘTRZNA IDENTYFIKACJA WIZUALNA DLA MY AMI POP
My Ami Pop zachowuje wszystkie charakterystyczne elementy stylizacyjne nadwozia, które sprawiły, że model cieszy się ogromnym sukcesem: 4 nadkola, 1 czarna wstawka pod przednią szybą, 1 wzmocnienie przedniego i tylnego zderzaka, 1 tylny spojler, 2 naklejki na panelach, 2 naklejki na progach drzwi.
W nowych barwach My Ami Pop zmienia kolor, wprowadzając czerwony „Infrared” jako dominujący odcień. Naklejki na progi drzwi i panele boczne zmieniają kolor z pomarańczowego na czerwony „Infrared”, firmowy kolor charakterystyczny dla gamy Citroena.
Ponadto, My Ami Pop ewoluuje poprzez:
Nowy wygląd przodu
Nowa wersja My Ami Pop wyróżnia się jeszcze łatwiej rozpoznawalną stylistyką nadwozia. Nowe oprawy reflektorów uzupełniają czarny pas ze ukośnym wzorem pod przednią szybą oraz czarne wzmocnienie zderzaka, również charakterystyczne dla wersji Pop. Nowy przód jest bardzo graficzny i wyrazisty, podkreślając charakterystyczny, asertywny wygląd nowej wersji.
Więcej elementów graficznych i gra kontrastów na naklejkach drzwi
Nadwozie My Ami Pop zdobią nowe elementy graficzne, która nadają jej odświeżony, wyrazisty wygląd.
Naklejki na drzwiach, najważniejszy element tej wersji, zyskały dodatkową wyrazistość i charakter. Na panelach zachowano cyfrę 2, która pojawiła się już w My Ami Pop; jest to ukłon w stronę wyjątkowego podejścia Ami do mobilności. „2 to szczęśliwa liczba Citroena Ami: 2 pasażerów, 2 identyczne drzwi, 2 identyczne przednie i tylne zderzaki, 2 identyczne błotniki…” – powiedział Antoine Gaillot-Drevon.
Cyfrę 2 zmniejszono, aby zrobić miejsce dla stylizowanego koła i trójkąta, dwóch prostych, graficznych kształtów inspirowanych cyfrowym światem graczy.
Na uwagę zasługuje fakt, że cyfra zmieniła kolor na żółty, dodający jej blasku. Ten bardziej żywy odcień żółtego, wprowadzony w nowej wersji, przyciąga wzrok i zwraca uwagę na cyfrę 2. Łączy wygląd zewnętrzny z wnętrzem, ponieważ zaczep na torbę również jest teraz żółty. Wprowadza to wizualną dynamikę do wnętrza, które jest zdominowane przez pomarańczową personalizację trzech schowków, dwóch taśm służących do otwierania i szwów ozdobnych na dywanikach podłogowych.
Ponadto, grę kontrastów podkreśla biel na części cyfry 2 i nadkolach. Dodaje to lekkości i świeżości nowej wersji My Ami Pop.
Dla osób zwracających uwagę na najdrobniejsze szczegóły, prążki w dolnej części panelu przypominają charakterystyczny dla Citroena wzór w jodełkę, odzwierciedlając subtelne motywy na czarnym pasie przedniego panelu.
Nowa animacja
Na tylnym panelu, naklejkę z trzema paskami zastąpił nowy element dekoracyjny – koło. Koło podzielono na dwie połowy, jedna jest pełna, druga ma tylko zarys, wzmacniając styl graficzny nowej wersji My Ami Pop i nawiązując do okrągłych kształtów samochodu i okrągłych reflektorów. Jest to również nawiązanie do okręgu na dolnej osłonie drzwi.
Należy pamiętać, że ten pakiet personalizacji zostanie zamontowany przez profesjonalny personel przed wydaniem samochodu.
WNĘTRZE: FUNKCJONALNOŚĆ I ŁĄCZNOŚĆ
Nowość: My Ami Pop wprowadza selektor jazdy na konsoli środkowej w celu poprawy ergonomii. Wszystkie elementy sterujące są lepiej widoczne i łatwiejsze do wybrania. Oprócz przycisków RND, użytkownicy Ami z łatwością znajdą gniazdo USB, sterowanie nawiewem, ostrzeżenia o niebezpieczeństwie oraz sterowanie ogrzewaniem / odmgławiaczem. Selektor jazdy na konsoli środkowej będzie również dostępny we wszystkich wersjach Ami w pierwszym kwartale 2024 roku.
Wnętrze My Ami Pop jest standardowo wyposażone w liczne funkcjonalne akcesoria, ułatwiające codzienną eksploatację, takie jak uchwyt na smartfona, kieszenie siatkowe w drzwiach, centralna siatka oddzielająca, dywaniki podłogowe i klucz sprzętowy Dat@mi do połączenia smartfona kierowcy z jego Ami, aby uzyskać dostęp do wszystkich danych (dostępny zasięg, przebieg, alerty serwisowe itp.). Jeśli chodzi o system informacyjno-rozrywkowy, oferuje on interfejs My Ami Play, który zamienia smartfon w deskę rozdzielczą z szybkim dostępem do funkcji nawigacji, muzyki i radia, a także umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych. Wszystkimi tymi funkcjami można sterować zdalnie za pomocą przycisku Citroen Switch na kierownicy, dzięki czemu można skupić się na drodze i prowadzić bezpiecznie samochód.
RUSZYŁY ZAMÓWIENIA, KONTYNUUJĄC HISTORIĘ SUKCESU
Nową wersję My Ami Pop można już zamawiać w tej samej cenie, tj. 8 990 EUR brutto lub od 29,99 EUR brutto/miesiąc w formule wynajmu długoterminowego (np. 48-miesięczny wynajem długoterminowy z depozytem gwarancyjnym w wysokości 3 727 euro z VAT). W tym drugim sposobie finansowania wysokości miesięcznych rat i udziału własnego mogą być dopasowywane w zależności od budżetu, jakim dysponują klienci. Pierwsze samochody zostaną wydane klientom w pierwszym kwartale 2024 r. w 12 krajach, w których Ami jest już sprzedawany.
Od momentu wprowadzenia na rynek w kwietniu 2020 r. Ami zdobył już ponad 43 000 klientów w 12 różnych krajach. Niedawno wprowadzony na rynek w Szwajcarii, na wyspie Reunion, Martynice i Gwadelupie, Ami nadal cieszy się popularnością, a wkrótce zostanie wprowadzony na rynek w Danii, Słowenii i Bułgarii.