Marek Nawarecki został powołany na stanowisko szefa działu programów klienckich w Citroën Racing. Bogaty w doświadczenie zdobyte w grupie PSA, wniesie do marki swoją wiedzę i profesjonalizm.
Do zadań Marka Nawareckiego, podlegającego dyrektorowi Citroën Racing, Yvesowi Matton, będzie należało umacnianie działań podejmowanych przez dział programów klienckich Citroën Racing, udział w opracowywaniu spójnego rozwoju gamy z uwzględnieniem wymogów rynku oraz zwiększanie satysfakcji klientów. Począwszy od Visa Trophée do Citroëna DS3 R3 marka nieustannie proponuje niezawodne, oferujące doskonałe osiągi samochody, które wyróżniły się wynikami zarówno na zawodach krajowych jak i międzynarodowych.
– Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Citroën Racing, który dobrze znam. Kierowanie działem programów klienckich jest dla mnie wielkim zaszczytem. To prawdziwe wyzwanie techniczne, handlowe i sportowe, obejmujące swoim zasięgiem zarówno amatorów jak i zawodowych sportowców i jednocześnie pozwalające na wyszukiwanie młodych talentów. Oferowane produkty rozsławiają markę we Francji i zagranicą. Zadanie zapowiada się pasjonująco – powiedział Marek Nawarecki.
– Ze względu na wszechstronne doświadczenie i stanowiska zajmowane w czasie swojej kariery Marek Nawarecki jest idealnym kandydatem do kierowania naszym działem zajmującym się produktami dla klientów. Posiada bardzo dobrą znajomość marki, a jego wiedza i umiejętności przyczynią się z pewnością do rozwoju działalności bliskiej sercu Citroën Racing – stwierdził Yves Matton.
Marek Nawarecki, 39 lat, magister inżynier, absolwent Wydziału Automatyki i Robotyki Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie, rozpoczął pracę w Citroën Polska w 1997 roku na stanowisku asystenta w dziale technicznym. Rok później awansował na stanowisko szefa strefy, uruchamiając z sukcesem 18 salonów sprzedaży polskiej sieci Citroëna. W 2000 roku objął funkcję Szefa ds. Jakości spółki, a w 2002 roku został Dyrektorem PR i Komunikacji. Sześć lat później wszedł w skład zespołu Citroën Racing w dziale Komunikacji, a w 2010 roku został mianowany szefem ds. marketingu i komunikacji Peugeot Sport.
Fot.: Citroën
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.