Nowy SUV Citroën C3 Aircross, którego właśnie debiutuje na europejskich rynkach odnotował już dziewięć tysięcy zamówień na Starym Kontynencie.
To doskonały początek dla nowego auta, które wprowadzone zostało do sprzedaży w sieci marki w tym miesiącu.
Zobacz także:
Większość chętnych posiadania nowego Citroena pochodzi z Francji – bowiem aż 6 000. To sukces modelu, który stawia go na drugiej pozycji wśród najlepiej sprzedających się aut producenta, zaraz za nowym C3.
Oryginalna sylwetka i nieograniczone możliwości personalizacji, modularność i dwanaście systemów wspomagających prowadzenie. To atuty C3 Aircross.
Ponad 50 proc. zamówień dotyczy najwyższej wersji wyposażenia (Shine). 55 proc. dotyczy jednej z 4 opcjonalnych tonacji wnętrza.20 proc. to modele z dachem w dwóch tonacjach, a 15 proc. z „Pakietem kolorystycznym” (kolorowe relingi dachowe, osłony lusterek bocznych, dekory w szybach bocznych z tyłu i obramowaniach reflektorów).
Nowy, kompaktowy SUV C3 Aircross został ostatnio jednym z 6 finalistów konkursu europejskiego pucharu Autobest 2018.
Model można już zamawiać w polskich salonach marki i konfigurować na stronie: http://www.citroen.pl/gama/citroen/nowy-citroen-c3-aircross/konfigurator/poziomy-i-silniki/poziomy.html.
Pierwsze egzemplarze nowego Citroëna C3 Aircross pojawią się u dealerów w połowie listopada.