Na wzór paryskiego C_42 zlokalizowanego na kultowej alei Champs-Elysées oraz Citroen Experience Center w São Paulo w Brazylii zainaugurowanego w kwietniu ubiegłego roku, Citroen uruchamia nowy flagowy salon w Szanghaju.
Jest on wyrazem internacjonalizacji marki, potwierdzonej niedawną premierą modelu C4 L na tamtejszym rynku. To okazja ku temu, aby szerokie grono chińskich odbiorców odkryło i doświadczyło Créative Technologie.
Szanghaj był strategicznym wyborem – miasto to stało się jednym z najważniejszych miast Azji. Oceniany w samych superlatywach i szczycący się dwucyfrowym wzrostem ekonomicznym Szanghaj jest największym miastem Chin, ale także jedną z największych metropolii świata (18,6 miliona mieszkańców).
Usytuowany na prestiżowej ulicy Szanghaju Nanjing Road flagowy salon Citroen Experience Center staje się tym samym trzecim na świecie i pierwszym w Azji flagowym salonem marki.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.