CITROEN: ELEKTRYCZNA OFENSYWA W GAMIE AUT DOSTAWCZYCH

citroen-elektr1

Citroën jest wiodącym producentem na rynku lekkich samochodów dostawczych. W tym roku przypada setna rocznica istnienia marki.

Z tej to okazji warto przypomnieć nietypowe kształty nadwozia, które przeszły do historii motoryzacji: 2 CV van, Typ H, C15, Berlingo.


Zobacz relacje:

UŻYTKOWE

ECO


 

Citroën jest aktualnie szóstym co do wielkości producentem samochodów w Europie z udziałem rynkowym na poziomie 9,2 proc. Podstawą tego wyniku są odważne produkty, od Berlingo Vana do Jumpera, nie zapominając o Jumpy, które wyróżniają się praktycznością i komfortem. Modele te, inspirowane sposobami użytkowania nabywców, mogą podlegać różnym adaptacjom, aby lepiej sprostać potrzebom klientów biznesowych.

citroen-elektr2

Podejście Inspired by Pro dotyczy również koncepcji sieci sprzedażowej z nowym podejściem do sprzedaży detalicznej dla profesjonalistów. Jest dowodem dążenia marki do dostarczania “skrojonych na miarę” rozwiązań, począwszy od wizyty w salonie, poprzez poziom personalizacji na komforcie kończąc.

Transformacja energetyczna i inspiracje płynące z nowych sposobów użytkowania pozwolą marce rozpocząć wielką, elektryczną ofensywę w gamie samochodów dostawczych. Na niektórych rynkach jest dostępny Berlingo Electric.

Do 2021 roku marka planuje rozszerzyć ofertę samochodów elektrycznych dla klientów biznesowych o gamę w pełni elektrycznych kompaktowych vanów. Gama ta będzie odpowiadać profesjonalistom dzięki znakomitemu komfortowi, kontrolowanym kosztom eksploatacji, swobodzie poruszania się po centrach miast, możliwości wykonywania dostaw „ostatniego kilometra”, tak aby dotrzymać kroku szybkiemu rozwojowi branży e-commerce.

W ciągu dwóch lat Groupe PSA wykorzysta swoje najlepsze know- how w zakresie rozwiązań w 100 proc. elektrycznych. Wprowadzi na rynek w pełni elektryczną wersję Jumpy, którego premiera jest przewidziana w 2020 roku, oraz w pełni elektryczną wersję nowego Berlingo Vana do 2021 roku. Elektryfikacji będą poddane zarówno lekkie samochody dostawcze, jak i samochody osobowe.

Do 2025 roku marka planuje zrealizować wielką elektryczną ofensywę, której celem jest pełne zelektryfikowanie gamy.