Podczas targów VivaTech, które odbędą się w Paryżu w dniach 16-18 maja, Citroën zaprezentuje dwa auta koncepcyjne, które wyrażają jego wizję miejskiej mobilności i „ultra komfortu”.
Przy okazji tego prestiżowego, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacjom, marka, która aktywnie angażuje się we współpracę z francuskimi startupami przedstawi również nowe propozycje w zakresie rozwiązań cyfrowych i technologii pokładowych.
Zobacz także:
Od momentu powstania w 1919 roku Citroën nie stroni od śmiałych wyzwań. Zawsze koncentruje się na ludzkich potrzebach, bowiem naczelna dewiza marki brzmi „Inspired by You” (Inspirowany Tobą). Rok 2019, w którym producent obchodzi stulecie swojego istnienia, to moment na zaprezentowanie nowych rozwiązań w obszarze mobilności.
Marka weźmie udział w targach VivaTech, które organizowane są w paryskim centrum wystawienniczym Porte de Versailles w maju. Podczas tego globalnego spotkania startupów i liderów innowacji, Citroën zaprezentuje dwa modele koncepcyjne.
Pierwszy z nich, którego oficjalny debiut odbędzie się na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Geneva Motor Show w dniach 7-17 marca, przedstawia wizję marki Citroën w zakresie miejskiej mobilności. Drugi koncept, którego światowa premiera będzie miała miejsce podczas targów VivaTech, to propozycja nowej koncepcji „ultra komfortu”.