Na konferencji prasowej w Chennai w południowych Indiach, Linda Jackson, CEO marki Citroën, oficjalnie potwierdziła debiut marki na rynku indyjskim. To kolejny krok w realizacji strategii globalnego rozwoju marki.
Francuski producent rozpocznie ofensywę w Indiach w 2020 roku, wprowadzając flagowego SUV-a C5 Aircross.
Zobacz także:
Po ogłoszeniu przez Carlosa Tavaresa, prezesa zarządu Groupe PSA, drugiej fazy planu Push to Pass (wyniki finansowe za rok 2018), Linda Jackson, CEO marki Citroën, oficjalnie potwierdziła wejście marki na indyjski rynek.
Producent wdroży w Indiach swój program „Inspired by You”, wykorzystując te same metody, które pozwoliły osiągać sukces w Europie i zapewniły wzrost i zwiększenie udziału w rynku w ciągu ostatnich pięciu lat:
– Mocna i bardzo zróżnicowana oferta, którą cechuje unikatowa stylistyka i wysoki komfort użytkowania. Cechy te są cenione przez klientów i wzmacniają pozycję marki na silnie konkurencyjnym rynku motoryzacyjnym.
– Podejście do klienta (jakość obsługi w sieci, podejście marketingowe, usługi, digitalizacja, itp.).
– Pozycjonowanie cenowe dostosowane do specyfiki rynku indyjskiego: dzięki strategii zakładającej wysoki udział lokalnych dostawców (ponad 90 proc.), z wykorzystaniem dwóch firm joint venture pomiędzy Groupe PSA a spółkami należącymi do Grupy CK Birla (montaż i dystrybucja samochodów oraz produkcja układów napędowych).