Citroen rozszerza współpracę z klubem Paris Saint – Germain i przedłuża układ partnerski. Nowa umowa obowiązywać będzie minimum do czerwca 2017 roku.
Jako oficjalny partner męskiej zawodowej drużyny piłkarskiej, marka potwierdza swoje zaangażowanie, a nawet posuwa się o krok dalej, nawiązując współpracę z kobiecą sekcją piłki nożnej i męską drużyną piłki ręcznej. Ten kolejny, długotrwały etap pozwala umocnić relację pomiędzy dwiema markami nawiązaną w lipcu 2011 roku.
Zobacz także:
SPORT
Philippe Narbeburu, Dyrektor Citroen France i Jean-Claude Blanc, Dyrektor Generalny Paris Saint – Germain, podpisali poszerzony i bardziej rozbudowany układ partnerski na kolejne lata.
– Przedłużenie i rozwinięcie naszej współpracy z Paris Saint – Germain jest dla nas powodem do dumy. Partnerstwo to podkreśla wspólne dla obydwu marek wartości: pasję, ambicję, pragnienie zwycięstwa – wyjaśnia Philippe Narbeburu.
Według
– Odnowienie współpracy z Citroenem i rozszerzenie jej o drużynę piłki ręcznej i kobiecą sekcję piłki nożnej jest oczywistym dowodem wiary w ten projekt i w siłę marki Paris Saint – Germain. Stała współpraca z wzorcową marką francuską, która trwa nieprzerwanie już od trzech lat, niezmiernie nas cieszy – stwierdził Jean-Claude Blanc.
Paris Saint – Germain to jeden z najbardziej prestiżowych klubów w Europie. W ostatnim sezonie wsławił się zdobyciem dwóch tytułów Mistrza Francji przez drużyny męskie w piłce nożnej i ręcznej oraz zajęciem drugiego miejsca przez sekcję kobiecą w piłce nożnej.
Partnerstwo to zapewnia Citroenowi reklamę, zwłaszcza podczas meczów o mistrzostwo Francji na Parc des Princes, dzięki obecności banerów Marki wokół murawy stadionu oraz konkursowi „Citroen Golden Barre” bawiącej kibiców w przerwie meczu, w której nagrodą główną są modele koncernu. Ponadto organizowane są akcje na portalach, takie jak „DS3 Cabrio Challenge”.