CIRCLE K WPROWADZA NA SWOICH STACJACH PŁATNOŚCI MOBILNE

Możliwość płatności mobilnej za paliwo wprowadziła w całej Polsce sieć stacji Circle K. Służy ku temu stworzona przez firmę aplikacja.

Umożliwia ona także korzystanie na wybranych obiektach z myjni automatycznej bez wysiadania z samochodu.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Rozwiązanie zostało wprowadzone z myślą o zwiększeniu podczas pandemii koronawirusa poziomu komfortu i bezpieczeństwa uzytkowników oraz pracowników.

¬ Nowy sposób płatności za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze, który został przetestowany na wybranych stacjach, zostanie teraz udostępniony szerszemu gronu odbiorców. Po udanym wdrożeniu rozwiązania w Warszawie postanowiliśmy rozszerzyć usługę na terytorium całego kraju. W tym nietypowym czasie na stacjach Circle K robimy wszystko, co w naszej mocy, by zapewnić klientom jak największe bezpieczeństwo jednocześnie dbając o ich wygodę. Dzięki nowej funkcjonalności w aplikacji Circle K wizyta na stacji może odbyć się całkowicie bezkontaktowo, co jest szczególnie istotne dla osób w grupie podwyższonego ryzyka oraz tych, którzy mają niewiele czasu a chcą jedynie zatankować lub skorzystać z myjni. Jednocześnie dalej pracujemy nad kolejnymi innowacjami w naszej aplikacji mobilnej – opowiada Aleksander Wasiura, kierownik kategorii paliw w Circle K Polska.

Wprowadzenie płatności mobilnych zostało przyśpieszone ze względu na trwającą pandemię i jest częścią szerszego zakresu działań mających na celu ochronę zdrowia.

– Już na początku pierwszego lockdown’u bezpieczeństwo stało się priorytetem na naszych stacjach. Przestrzegaliśmy zachowania odległości, zamontowaliśmy specjalne przesłony i zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania na stacjach. Pół roku temu rozpoczęliśmy także współpracę z Boltem, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w Circle K całkowicie zdalnie. Dotyczy to zarówno zwykłych produktów spożywczych, jak i ciepłych przekąsek, pysznej kawy oraz środków dezynfekujących. Dostęp do płatności przez telefon, bez konieczności podchodzenia do kasy, jest kolejnym usprawnieniem na naszych stacjach, podnoszącym wygodę i przede wszystkim bezpieczeństwo – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Zakładając konto w aplikacji prócz płatności mobilnych, konsument zyskuje również dostęp do programu lojalnościowego Extra Club.