W Chmielniku w województwie świętokrzyskim otwarto kolejną stację franczyzową, która od początku istnienia funkcjonuje już pod nową nazwą.
Stacje Circle K w systemie franczyzy stanowią obecnie ok. 25 proc. wszystkich obiekltów i dzięki trwającemu procesowi zmiany marki ze Statoil na nową, stają się części globalnej sieci obecnej na całym świecie.
Zobacz także:
– Po kilku miesiącach od momentu rozpoczęcia procesu zmiany nazwy w Polsce kolejni przedsiębiorcy decydują się na otwarcie stacji pod nowym i coraz bardziej rozpoznawalnym logo Circle K. To pokazuje, że nasza praca nad rebrandingiem przynosi efekty, a zaufanie zarówno ze strony klientów, jak i przedsiębiorców, systematycznie rośnie – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Prace nad zmianą marki Statoil na Circle K odbywają się sukcesywnie w poszczególnych regionach Polski. W 2012 r. właściciel kupił stacje Statoil Fuel & Retail i miał prawo do korzystania z tej nazwy tylko przez określony czas.
W 2015 r. właściciel sieci, Grupa Alimentation Couche- Tard (obecna w ponad 20 krajach na całym świecie), podjął decyzję, że stacje Statoil będą stopniowo zmieniać nazwę na Circle K.
Stacja w Chmielniku wchodzi w skład kompleksu handlowo- usługowego i dysponuje czterema dystrybutorami z olejem napędowym, benzyną miles i milesPLUS oraz stanowiskiem szybkiego tankowania. Na stacji znajduje się także sklep z ofertą wysokiej jakości kawy i hot-dogów. Obiekt jest otwarty 24 h na dobę.
Stacje franczyzowe pod nową marką Circle K
Podobnie jak stacje własne Circle K, stacje w systemie franczyzy również przechodzą proces zmiany marki, podobnie jak na Łotwie, Listwie i Estonii. Oferta skierowana jest do właścicieli już istniejących stacji, jak również do tych, którzy chcą zbudować własną stację paliw. Nie obowiązują żadne specjalne wymogi poza prowadzeniem stacji lub prowadzeniem inwestycji w postaci budowy stacji paliw.
Główne kryteria wyboru przyszłych stacji franczyzowych to dobra lokalizacja dająca perspektywy sprzedaży paliw na odpowiednio wysokim poziomie oraz zgoda przyszłego franczyzobiorcy na pracę w określonym systemie standardów wyróżniającym sieć. Zadaniem Circle K jest nie tylko wprowadzenie nowej stacji do sieci, ale również pomoc w jej prowadzeniu, nadzór oraz doradztwo przy budowie stacji, pomoc w zakupie sprzętu, jak również inwestycja w oznakowanie, elementy wystroju wyposażenie konceptów Simply Great Coffee i Prawdziwy Hot Dog prosto z grilla.