Sieć stacji Circle K w dobie pandemii koronawirusa postanowiła wprowadzić dodatkowe środki bezpieczeństwa zarówno dla odwiedzających obiekty, jak i pracowników.
Chodzi o wprowadzenie mobilnych płatności za paliwo oraz myjnie. Obecnie uczestnicy Extra Club za tankowanie zapłacą bezpośrednio przy dystrybutorze a samochód umyją bez konieczności opuszczania pojazdu.
Zobacz także:
Projekt, którego start planowany był na pierwszy kwartał kolejnego roku został przyspieszony ze względu na rozwój pandemii Covid- 19 w Polsce.
– Już od marca nasz zespół intensywnie pracował nad rozwiązaniami, dzięki którym nasi klienci będą mogli czuć się bezpiecznie na stacjach. Poza zmianami wprowadzonymi w związku z oficjalnymi obostrzeniami: zachowaniem odległości, zamontowaniem przesłon czy częstszym sprzątaniem na stacjach, zdecydowaliśmy się na dodatkowe działania, takie jak współpraca z Bolt. Dzięki niej możliwe jest zamówienie ciepłych przekąsek, napojów, ale też codziennych zakupów czy wprowadzonych do naszej oferty środków dezynfekujących wprost do domu. Od pewnego czasu pracowaliśmy także nad rozwojem aplikacji mobilnej Circle K. W związku z pogorszeniem się sytuacji epidemicznej w ostatnich tygodniach, przyspieszyliśmy znacząco prace, aby już teraz udostępnić płatność mobilną klientom – mówi Rafał Droździak, szef marketingu w Circle K.
– Testy aplikacji trwają w Warszawie od kilku tygodni, a ich wyniki są na tyle dobre, że zdecydowaliśmy się udostępnić zupełnie bezkontaktowe płatności naszym klientom. W aplikacji mobilnej Circle K możliwe jest dokonywanie płatności za tankowanie, a także za korzystanie z myjni oraz zbieranie punktów programu lojalnościowego Extra Club. Nadal pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami które pozwolą na dopasowanie aplikacji do potrzeb szerszego grona klientów oraz umożliwią płatność za kolejne kategorie produktów. Wierzymy, że udostępnienie aplikacji już teraz zwiększy bezpieczeństwo szczególnie tych klientów, którzy znajdują się w grupie ryzyka. Dodatkowo poprawi komfort tych, którzy się spieszą i dzięki nowemu rozwiązaniu mogą spędzić na stacji mniej czasu – opowiada Aleksander Wasiura, Kierownik Kategorii Paliw w Circle K Polska.
Obecnie możliwość płatności mobilnej dostępna jest na stacjach zlokalizowanych w Warszawie, a już w grudniu planowane jest rozszerzenie jej działania na całą Polskę. Aplikacja Circle K dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.