Stacje Statoil w Polsce zmienią w najbliższych miesiącach nazwę na Circle K. Zmiana marki rozpocznie się na polskim rynku 11 maja br. i obejmie całą sieć Statoil, która liczy 350 stacji paliw.
Proces zmian rozpoczął się w Opolu – obiekt pilotażowy przy ul. Sosnkowskiego 18 działa już pod nową marką.
Zobacz także:
Cykl przechodzenia pod nowe logo i wymianę designu z niebieskiego koloru na czerwony rozpocznie się oficjalnie 11 maja br. w Warszawie i obejmie kolejno wszystkie stacje paliw w stolicy. Stacja pilotażowa działa już pod marką Circle K. Prace na obiekcie pilotażowym obejmowały zmianę znaków na elewacji sklepu, wiacie, myjni oraz na znakach cenowych. Prace te zostały zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.
– Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię. Proces zmiany marki w Polsce potrwa około roku – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.
Circle K jest dziś największą marką firmy Alimentation Couche- Tard Inc. („Couche- Tard”). We wrześniu 2015 r. firma ogłosiła decyzję o konsolidacji portfela swoich marek detalicznych pod jedną globalną marką Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe marki: Mac’s, Kangaroo Express oraz Statoil.
Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Personel stacji Circle K w Opolu pozostaje ten sam; nie zmienia się ani asortyment sklepu, ani oferta paliw, która obejmuje wysokiej jakości produkty miles – benzynę 95, olej napędowy i LPG, a także produkty premium benzynę 98 milesPlus i diesel milesPlus.
Stacja Circle K w Opolu czynna jest całodobowo i akceptuje karty bankowe, karty Routex, DKV i UTA oraz karty programu lojalnościowego Statoil Extra, którego nazwa zmieni się na Circle K Extra Club.