CIRCLE K: NOWA MARKA OFICJALNIE WKROCZYŁA NA POLSKI RYNEK

Circle K_-logo1

Pierwsza stacja paliw Circle K w Warszawie działa już przy ul. Puławskiej 86. Tym samym rozpoczął się oficjalnie proces zmiany marki sieci stacji w Polsce.

Dotychczasowe logo Statoil zastąpi Circle K. W Europie widnieje już ono na obiektach w Norwegii, Szwecji i w Dani. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia).

Proces zmiany marki na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w stolicy, a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji paliw w Polsce. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r. i zostaną zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania obiektów.

– Firma Alimentation Couche- Tard Inc.- „Couche- Tard”, właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac’s, Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

Zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles i milesPLUS oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także kanapki pod marką Prawdziwe hot dogi prosto z grilla.

Pod nową marką Circle K Polska kontynuuje rozwój sieci na polskim rynku. Pod koniec kwietnia br. zostały otwarte dwie nowe stacje paliw przy autostradzie A-1, już pod nowym logo Circle K. 11 maja nastąpiła również zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

Wywodzący się z Kanady Couche- Tard jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w ponad 20 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Posiada ponad 12 500 sklepów i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników.

Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Couche- Tard, została wybrana na globalną markę detaliczną.