Circle K otworzył swój nowy, najbardziej reprezentatywny sklep połączony z klimatyczną kawiarnią przy ul. Puławskiej w Warszawie.
Jest on największy w polskiej sieci marki – zajmuje powierzchnię aż 140 metrów kwadratowych. Nowa odsłona w centrum miasta to również poszerzona oferta gastronomiczna.
Zobacz także:
Sieć Circle K konsekwentnie kontynuuje swoją strategię rozwoju nowej koncepcji sklepu na stacji, chcąc jak najlepiej odpowiadać na szybko zmieniające się trendy i potrzeby konsumentów.
– Nowo otwarty punkt naszej sieci to zupełnie wyjątkowe miejsce na kulinarnej mapie Warszawy, który jest czymś więcej niż tylko sklepem, a bardziej przypomina klimatyczną kawiarnię. Postawiliśmy w nim na większą i kameralną strefę dla gości, która sprawi, że okoliczni mieszkańcy chętnie zatrzymają się tutaj podczas spaceru, w drodze do pracy czy szkoły. Na miejscu można skosztować naszej pysznej kawy lub zjeść świeżo przyrządzoną kanapkę, czy soczystego burgera z irlandzkiej wołowiny. Wygodne fotele i stoliki w strefie wypoczynkowej zachęcają do chwili relaksu przy ulubionej gazecie. Mamy nadzieję, że to miejsce na stałe wpisze się w codzienne życie okolicznych mieszkańców – powiedział Rafał Droździak, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Circle K.
Najbardziej reprezentatywny punkt Circle K w Polsce został ulokowany na dwóch poziomach. Na pierwszym piętrze znajduje się magazyn, dzięki czemu sklep na parterze oferuje większą przestrzeń dla gości. Wnętrze powstało dzięki współpracy z norweską projektantką Niną Kristofferson oraz pomysłom dostarczonym przez pracowników Circle K.
Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w kameralne stoliki, kanapy oraz wysokie krzesła i stoły.
Wszystko po to, aby zapewnić gościom stacji jeszcze większy komfort delektowania się doskonałą kawą czy gorącą czekoladą oraz świeżymi kanapkami i przekąskami podczas przerw w codziennych podróżach. Stacja oferuje też wysokiej jakości soczyste burgery i wrapoburgery. Na klientów czekają również dania kuchni meksykańskiej, a także włoskie sorentiny i hot dogi.
Kolejne lokalizacje
Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie nowego konceptu sklepu na 40 stacjach w Polsce. Tylko w drugim kwartale br. sieć uruchomiła pilotażowe stacje w nowym koncepcie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Oferta dostępna jest również dla partnerów franczyzowych.